تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

رنج قطب پسته ایران از نبود مسئول دلسوز!!

  • کد خبر : 33237
  • 05 فروردین 1402 - 18:04
رنج قطب پسته ایران از نبود مسئول دلسوز!!

سوخت گازوئیل برای سرمازدگی به کشاورزان استان کرمان اختصاص داده نشد!

به گزارش صدای انار، پسته کاران شهرستان انار و استان کرمان چند شب پرالتهاب و پر استرس و پرکاری را پشت سرگذاشتند،شبهایی که خدا میداند به کشاورزانی که چند سال متوالی محصول و درآمد نداشتند چه گذشت!

با همت کشاورزان و با دست خالی به هر شکلی بود این شبهای پراسترس گذشت و خدا رحم کرد تا سرمازدگی رخ نداد و خداوند متعال را شاکریم.

خستگی و زحمت کشاورزان زمانی در جسم و روحشان ماند که مطلع شدند به پسته کاران شهرستانهای همجوار سوخت گازوئیل برای سرمازدگی اختصاص داده شده ولی استان کرمان سوختی برای سرمازدگی اختصاص داده نشده است.

با پیگیریهای انجام شده و انتشار مطالبات مردمی در صدای انار،فرمانداری انار جوابیه ای صادر کرد که جلسه در این خصوص تشکیل شده و نامه به استان زده شده ولی یک لیتر سوخت به هیچ کشاورزی در استان برای سرمازدگی داده نشده است.

با بررسی و تحقیقاتی که انجام شد و مستندات آن موجود است، مشخص شد که مدیریت ستاد بحران استانداری یزد پیگیری کرده و سهمیه گازوییل برای سرمازدگی به کشاورزان اختصاص و بصورت حواله صادر و کشاورزان این سوخت را دریافت کرده اند.

سوال ما از دکتر فداکار استاندار محترم کرمان و آقای سالخورده مدیریت ستاد بحران استانداری کرمان این است که، علی رغم پیگیری فرماندار و جهاد کشاورزی شهرستان انار،چرا مدیریت بحران استانداری کرمان تعلل کرده و کشاورزان به زحمت افتادند ،آیا استان با استان فرق می کند؟آیا کشاورز یک استان با کشاورز استان دیگر تفاوت دارد؟چرا نباید کشاورزان و پسته کاران استان کرمان از این سهمیه استفاده کنند؟ امیدواریم مسئولین مربوطه کمی صندلی های خود را رها کنند و به فکر کشاورزان باشند و در سرمای احتمالی پیش رو این قصور را جبران کنند.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=33237
  • دیدگاه‌ها برای رنج قطب پسته ایران از نبود مسئول دلسوز!! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.