تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
13

دیداراعضای کانون فرهنگی مذهبی شهیدمیرزایی بااصحاب رسانه شهرستان انار

  • کد خبر : 1625
  • 24 مرداد 1395 - 21:22
دیداراعضای کانون فرهنگی مذهبی شهیدمیرزایی بااصحاب رسانه شهرستان انار

در سالروز ولادت امام رضا(ع)، اعضا کانون فرهنگی مذهبی شهید میرزایی با خبرنگاران شهرستان اناردیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش انارآنلاین ،عصر امروز تعدادی ازاعضای کانون فرهنگی مذهبی شهیدعباس محمد میرزایی  از دفترهفته نامه سمنگان بازدید کرده و روز خبرنگار را به خبرنگاران شهرستان واعضای تحریریه هفته نامه سمنگان تبریک گفتند.

داوودی مسئول کانون فرهنگی مذهبی شهید میرزایی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید محمود صارمی و همه ی شهدای خبرنگار و فعالین رسانه ای وتبریک روز خبرنگاربه اصحاب رسانه شهرستان اناراظهارداشت: تکریم خانواده های شهدا و جانبازان از وظایف مهم مسئولان و خبرنگاران است .

photo_2016-08-14_21-13-02

داوودی افزود: از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان انار تقدیر و تشکر میکنیم که در پوشش خبری و انعکاس اخبار ،رسالت خود را به خوبی انجام می دهند.

در این دیدار خانم قدیری مدیر مسئول هفته نامه سمنگان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این کانون اظهار داشت:این دیدار اتفاق بسیار خوبی است که سبب گردید حرمت و شان وجایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه حفظ شود.

وی گفت: اعضای کانون شهید میرزایی که یکی ازکانون های فعال شهرستان انار می باشد،روند کاری اعضای کانون مذهبی شهید میرزایی به گونه ای  است  که با بازدیدهای مستمر از خانواده معظم شهدا انار ،برگزاری اردوها و جلسات منظم، موجب اثرات مثبت فرهنگی در شهرستان انار شده است.

در پایان این مراسم از مدیرمسئول هفته نامه سمنگان تقدیر و تشکر شد.

photo_2016-08-14_21-13-18

لازم به ذکر است کانون فرهنگی مذهبی شهید عباس محمدمیرزایی یکی از کانونهای فرهنگی مذهبی فعال شهر انار می باشد که این کانون متشکل  از جوانان  و نوجوانانی است  که بطور منظم در کارهای فرهنگی مذهبی،بازدید از خانواده معظم شهدا و برگزاری اردوهای فرهنگی  و…شهرانار چندین سال است فعالیت دارد و محل این کانون در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بالاپاسگاه می باشد.

photo_2016-08-14_21-12-48

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1625
  • دیدگاه‌ها برای دیداراعضای کانون فرهنگی مذهبی شهیدمیرزایی بااصحاب رسانه شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.