تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
8

استان کرمان از نظر مرغوبیت آرد کارخانجات در رتبه ۵ کشور قرار دارد

  • کد خبر : 1632
  • 24 مرداد 1395 - 21:47
استان کرمان از نظر مرغوبیت آرد کارخانجات در رتبه ۵ کشور قرار دارد

مدیر کل غله استان اظهارداشت: استان کرمان از نظر مرغوبیت آرد کارخانجات در رتبه ۵ کشور قرار دارد و کارخانه آرد توکل رفسنجان در جنوب شرق کشور رتبه اول را داراست.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ،صبح امروز شورای آرد و نان شهرستان انار با دعوت از دکتر نژاد بیگلری مدیر کل محترم غله استان کرمان برگزار گردید.

در این جلسه سرپرست فرمانداری انار ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام به بحث کیفیت آرد و نان در شهرستان انار اشاره نموده و با عنوان نمودن مصوبات جلسات شورای آرد و نان و همچنین درد دل مردم و نانواها از مدیر کل محترم خواستند تا در خصوص ارتقاء کیفیت آرد و نان شهرستان انار مساعدت نمایند.

دکتر بیگلری مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان نیز ضمن بیان توضیحاتی در خصوص طرح جامع نان سالم در خصوص مراحل و اهداف اصلی این طرح شامل (بهینه سازی کاشت داشت و برداشت،حمل و نقل مناسب،ذخیره سازی مطلوب ،تجهیز کارخانجات آرد و تولید نان سالم و باکیفیت) مطالبی ارائه نمودند و افزودند که انشاالله بااجرای کامل آن کیفیت نان افزایش خواهد داشت .

مدیر کل غله استان تصریح کرد استان کرمان از نظر مرغوبیت آرد کارخانجات در رتبه ۵ کشور قرار دارد و کارخانه آرد توکل رفسنجان در جنوب شرق کشور رتبه اول را داراست.

 مدیر کل غله استان همچنین گفت در سال ۹۲ تولید گندم ۶۸ هزار تن بوده است و در سال ۹۴ حدود ۱۵۵ هزار تن و درسال جاری نیز حدود ۲۰۵ هزارتن می باشد که در خصوص تولید گندم بحمدالله امسال به خودکفایی رسیدیم.

وی همچنین در خصوص کیفیت نان استان کرمان خاطرنشان کردند که استان کرمان بعنوان الگوی کیفی نان در کشور مطرح می باشد و این استان در خصوص آموزش نیز فعالیتهای خوبی داشته است و در این خصوص آماده همکاری هستیم.

در ادامه مسئولین شهرستان موضوعات مختلف مربوطه به این حوزه را با مدیر کل محترم درمیان گذاشتند و تصمیماتی اتخاذ گردید.

لازم بذکر است که مدیر کارخانه آرد توکل و کارشناس آزمایشگاه این کارخانه نیز در این جلسه حضور داشتند ودرخصوص بعضی از سوالات اعضای جلسه توضیحاتی بیان نمودند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1632
  • دیدگاه‌ها برای استان کرمان از نظر مرغوبیت آرد کارخانجات در رتبه ۵ کشور قرار دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.