تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
11

جلسه مشترک بانوان کارآفرین با فرماندار انار تشکیل شد

  • کد خبر : 14097
  • 04 اردیبهشت 1397 - 22:42
جلسه مشترک بانوان کارآفرین با فرماندار انار تشکیل شد

به منظور بررسی وضعیت اشتغال بانوان و افزایش حوزه فعالیت بانوان کارآفرین ، نشست مشترک جمعی از بانوان کارآفرین با فرماندار انار تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور زهرودی فرماندار و جمعی از بانوان کارآفرین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، مسائل و مشکلات حوزه اشتغال و کارآفرینی بانوان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار انار در این جلسه با تأکید بر استفاده از توانمندی بانوان در حوزه های مختلف جامعه گفت : بانوان ، نیمی از افراد فعال در جامعه را تشکیل می دهند و عدم استفاده از توان و ظرفیت این افراد ، در اصل اجتماع را از نیمی از توان خود محروم می سازد.

علی زهرودی افزود : بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی توانمندی خود را در عرصه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی ثابت کرده اند و مسئولان باید ضمن شناسایی توانمندی و نیازهای این بخش از جامعه ، به توسعه و پیشرفت فعالیت های آنان کمک کنند.

وی بیان کرد: فعالیت بسیاری از بانوان کارآفرین تا کنون به درستی شناسایی نشده و نیازهای آن ها به خوبی احصاء نگردیده است و این امر باعث شده تا جامعه از فعالیت آن ها آگاهی چندانی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات حوزه تولید ، بازاریابی علمی است و نیاز است که بانوان با تشکیل کارگروه های تخصصی و بهره گیری از بازاریابان مجرب ، محصولات خود را به بازار مصرف معرفی و عرضه کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اول خدارا در نظر بگیرن