تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
12

جلسه آگاه سازی پیرامون مواد مخدر در مسجد صاحب الزمان (عج) و مسجد امام حسن(ع) انار برگزار شد

  • کد خبر : 15333
  • 05 تیر 1397 - 12:12
جلسه آگاه سازی پیرامون مواد مخدر در مسجد صاحب الزمان (عج) و مسجد امام حسن(ع) انار برگزار شد

به همت حوزه پیشگیری شهرستان و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر،دو جلسه آگاه سازی پیرامون معرفی انواع مواد مخدر و تاثیر مصرف هر یک از آنها ، روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ  سوم و چهارم تیر ماه ، در مسجد صاحب الزمان (عج)و مسجد امام حسن(ع) برگزار گردید.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان انار،۳و۴ تیرماه به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر ، به همت حوزه پیشگیری شهرستان و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر،دو جلسه آگاه سازی پیرامون معرفی انواع مواد مخدر و تاثیر مصرف هر یک از آنها ، روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ  سوم و چهارم تیر ماه ، در مسجد صاحب الزمان (عج)و مسجد امام حسن(ع) برگزار گردید.

در این جلسات  که با تلاوت ایاتی از کلام الله مجید اغاز شد ابتدا کلیپی پیرامون گرامیداشت یاد شهدای مبارزه با قاچاق مواد مخدرپخش گردید سپس ستوان یکم رحیم  اشرف گنجویی ، رئیس پلیس ستاد  مبارزه با مواد مخدر ، با  نمایش کیف انواع مواد مخدر ، به معرفی هر یک از مواد پرداختند و  راجع به تاثیر مصرف هر کدام از آنها توضیح دادند و به سوالات حضار در این زمینه پاسخ دادند.

ایشان در رابطه با اعتیاد اشاره کردند امروزه در کنار سه بحران جهانی فقر و نابودی محیط زیست و تهدیدات هسته ای موضوع مواد مخدر به عنوان بحران چهارم سبب شده است که تمامی کشورهای جهان با این معضل دست و پنجه نرم کنند سوءمصرف مواد به عنوان چهارمین علت مرگ در کشور بعد از تصادفات و سکته های مغزی و سوختگی ها می باشد که این امر هزینه های پزشکی زیادی را بر جامعه تحمیل کرده است و همچنین علاوه بر خسارتهای اقتصادی از لحاظ خانوادگی ، اجتماعی و فرهنگی نیز کشور را مورد هجوم قرار داده است

ایشان یکی از راهکارهای اصلی پیشگیری از اعتیاد را سبک فرزندپروری خانواده ها دانستند وتوصیه کردند خانواده ها نسبت به اهمیت مساله تربیت در نهاد خانواده حساس بوده و از اصول علمی  روانشناسی و راهبردهای دینی  در تربیت   فرزندان خود تبعیت کنند.

درپایان با توجه به اهمیت مساله تفریح و نیاز انسانها در همه سنین  به نشاط  و همچنین  اختیار افراد  در انتخاب تفریحات مخرب یا سازنده ، تیم  ژیمناستیک و تکواندو   باشگاه مادر به عنوان الگوی نوجوانان سالم ، به  اجرای هنرهای رزمی  و ورزشی پرداختند .

بهزیستی شهرستان انار مراتب قدردانی و سپاس خود را بدینوسیله از اقای رحیم اشرف گنجویی ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و خانم هادوی کارشناس نیروی انتظامی و همچنین اقای علی مهرعلیزاده مدیر باشگاه مادر واقایان علی مزارعی و رضا دهقانی اساتید تکواندو   به جهت برگزاری جلسات  اعلام می دارد .

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تواین وضع بی پولی .کسی پول مواد خریدنم نداره.

  2. اگرمیشه یکی ازاین جلسات رودرمسجدابوالفضل بالا پاسگاه هم بزارین تا بچه های ماهم متوجه پیامدهای این مواد بیخاصیت افیونی بشوندوبه سراغش نروند