تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
13

تقدیر و تشکرجمعی از مردم شهرستان انار از مهندس انارکی محمدی درخصوص پیگیری و حل مشکلات شهرستان

  • کد خبر : 12296
  • 19 بهمن 1396 - 17:12
تقدیر و تشکرجمعی از مردم شهرستان انار از مهندس انارکی محمدی درخصوص پیگیری و حل مشکلات شهرستان

جمعی از اهالی ولایتمدار شهرستان انار طی ارسال بیانیه ای به پایگاه خبری  صدای انار از آقای مهندس انارکی محمدی نماینده مردمی شهرستانهای انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمودند.

جمعی از اهالی ولایتمدار شهرستان انار طی ارسال پیامی به پایگاه خبری صدای انار از آقای مهندس انارکی محمدی نماینده مردمی شهرستانهای انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمودند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

با سلام  و ادب خدمت مهندس انارکی محمدی نماینده پر تلاش شهرستانهای انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی

بدینوسیله از جنابعالی در خصوص زحمات و تلاشهایی که برای شهرستان انار در این مدت که منتخب مردم شهرستان ونماینده ای امین و مردمی بوده اید،کمال تشکر را داریم و باعث افتخار  شهرستان اناراست که فرزندی از این آب و خاک در این مدت حضور قدمهای مثبتی برای دو شهرستان انار و رفسنجان برداشته است.
از جمله تلاشهای جنابعالی برای شهرستان انار که قابل تحسین و تشکر فراوان میباشد این است که به علت تک محصولی شهرستان انار ومشکلات جوی،قشر زحمت کش کشاورز را مورد توجه قرار دادید و باتقسیط  بدهی وام های کشاورزان اناری به مدت سه سال ، پیگیری حل مشکل بیمه کشاورزان منطقه کمک شایانی به این عزیزان زحمت کش نموده اید و هم چنین دعوت از سه وزیر محترم بهداشت ، ورزش و صنعت و معدن به شهرستان باعث شکوفایی شهرستان خواهید شد و انشاءالله پیگیری ها و رایزنی های شما عزیز بزرگوار با شرکت ملی مس ایران مثمر ثمر قرار گیرد و هر چه زودتر شاهد احداث زمین چمن مصنوعی و کارخانه جات و صنایع زیر دستی مس و دیگر پیشرفت های چشم گیری در این شهرستان باشیم .
اجرکم عندالله

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=12296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۵
  1. اقای انارکی محمدی کاری ندیدیم به یه ادم محتاج کنه ما که راضی نیستیم

  2. مثلا چکار کردن ما بی خبریم هر چی گفته الکیع نمونه قضبه وام ها

  3. فقط ب کشاورزان خوب شد ما که هرچی رو زدیم کاری نکرد

  4. نمک نشناس داریم که لقمه زحمت پدرش را میخورد یکبار از پدرش تقدیر نمی کند ؟ آقای محمدی دل خور از انتقاد این افراد نباش ما کسبه بازاری دعا می کنیم سر بلند باشی روح پدر و برادرت شاد دعای مادرت بدرقه راهت باشد ه

  5. جناب مهندس انارکی محمدی به شخصه حضورتان در خانه ملت باعث فخر و مباهات بود
    به عنوان یک همشهری مقیم رفسنجان به وجود شما افتخار میکنم
    هرچند عناصر ارتجاعی هر جا هستند ولی به حسن نیت و تلاش شما ایمان داشته و دارم

    انتخاب عنصری ارتجاعی توسط شما برای سمت ریس هیات فوتبال رفسنجان باعث تعجبم شد گاهی اوقات زمان بهترین معرف شخصیت افراد است
    آرزوی بهروزی و سلامتی شما را دارم