تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

تشکر و گلایه یکی از بانوان اناری

  • کد خبر : 11461
  • 06 دی 1396 - 10:36
تشکر و گلایه یکی از بانوان اناری

تشکر و گلایه یکی از بانوان اناری

باعرض سلام خدمت همه شما بانوان همشهری امیدوارم همیشه سالم و شاد باشین من به عنوان یک زن اناری بر خودم واجب دیدم تشکری داشته باشم از خانم جعفری عزیز که یکی از فعالان فرمانداری انار هستن و با تلاش و زحمتی که کشیدن آقای دکتر زارع رو به انار دعوت کردن و ترتیبی دادن که استفاده در کلاسهای مثبت اندیشی و مبارزه با فرسایش شغلی در تالار شهر و بدون هزینه برای تمام بانوان اناری را فراهم شود و این جای تشکر و قدر دانی دارد…و اما…اینکه بانوان عزیز چقدر در این کلاسهای  مفید آموزش شرکت کردند جای بحث وگلایه دارد!!نمیدونم دلیل شرکت کم ، کمرنگ و یه جورایی به اجبار بانوان در این کلاسها چی بوده؟؟؟آیا بانوان اناری اطلاعی از فواید این کلاسها نداشتن؟آیا نیازی به مثبت اندیشی و شاد زیستن و دیدی مثبت به زندگی نداشتن؟آیا کسی به این قشر آموزش نداده؟من در این دوروز در این کلاسها شرکت کردم و از دیدن اینکه بانوان کارمند ادارات وارد این کلاسها میشدن و بعد از یک ساعت کلاس رو ترک میکردن تاسف خوردم و در ذهن خودم دنبال این سوال هستم که چرا؟؟؟؟

من به عنوان یک بانوی اناری از تمامی بانوان شهرم خواهش میکنم بیشتر به وضعیت روحی و روانی خود و خودمراقبتی اهمیت بدهند و اول از همه درخواست میکنم سعی کنند خودشون رو دوست بدارند و برای خودشون وقت بذارن و سعی کنن از این به بعد اگر در این زمینه ها کلاسهایی برگزار شد حتما با عشق و علاقه شرکت کنند و قدر دان زحمات خانم جعفری عزیز باشند،چون یک خانواده موفق و سالم باید دارای همسر و مادر شاد ، مثبت اندیش و پر انرژی باشد.

به امید روزگاری شادتر و بانوانی مثبت اندیش و شادی آفرین

 

? لازم به ذکر است ،کارگاه آموزشی مثبت نگری و نشاط بانوان ادارات توسط دکتر آرش زارع مدیرعامل موسسه خانواده همتای مهر، با همکاری دفتر امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و امور بانوان فرمانداری انار ۴ و۵ دی ماه در تالار شهر اناربرگزار شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام .اطلاع رسانی نشده بود .من خودم روز اول رفتم بعد به هرکسی گفتم بهم خندیدن و گفتن مال کارمندا بوده .ولی کلاس واقعا عالی بود.با تشکر از خانم جعفری .انشاالله دفعه های بعد اطلاع رسانی شود