تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
18

بیانات حجت الاسلام سالار کیا در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در انار

  • کد خبر : 6267
  • 24 دی 1395 - 17:33
بیانات حجت الاسلام سالار کیا در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در انار

حجت الاسلام سالارکیا مدرس و عضو هیت علمی دانشگاه:آقای هاشمی رفسنجانی شخصیت بزرگی بودند که اراده الهی به ایشان تعلق گرفت و از بین ما رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سالار کیا از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان، در مراسمی جهت بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان انار باحضور کلیه اقشار مختلف مردم .امام جمعه .فرماندار .مدیران و کارکنان ادارات اظهار داشت همه ما آیت الله هاشمی رفسنجانی را با انقلاب می شناسیم وحضرت امام( ره) فرمودند بد خواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است ایشان گفت هاشمی رفسنجانی یار دیرین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بود وهیچ کس نتوانست از رفاقت ۵۹ساله آنان ذره ای بکاهد .

وی درادامه افزود آقای هاشمی از حدود نیم قرن توانست تمامی دلها را مجذوب خود کند واین چیزی نیست جز اینکه فقط برای رضای خداوند کار وتلاش می کرد وبه همین دلیل محبوب دلها بوده وخواهد ماند .

سالاری کیا به کلام فرزند آیت الله هاشمی اشاره کرد وگفت که ایشان اسلام وانقلاب واعتدال را فرزندان آقای هاشمی دانستند .

وی آیت الله هاشمی را فردی حلیم وبردبار ومتعهد معرفی کرد کسی که به امام( ره) ورهبری عشق می ورزید وخود را رهرو امام ورهبری می دانست.

حجت الاسلام سالارکیا مدرس و عضو هیت علمی دانشگاه ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ضایعه‌ای بزرگ برای ملت ایران و نظام اسلامی عنوان کرد و گفت:آقای هاشمی رفسنجانی شخصیت بزرگی بودند که اراده الهی به ایشان تعلق گرفت و از بین ما رفتند.

سالارکیا در خصوص شخصیت آیت الله هاشمی گفت:‌ آنچه که دنیا را به تعجب وا داشته است پیمانی است که رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود فرموده‌اند شخصی نیست که همانند هاشمی‌فسنجانی مرا همیاری کند زیرا پیمان دوستی ما ۵۹ سال پیش در بین‌الحرمین بسته شد.

حجت الاسلام سالارکیا با گله مندی از صدا و سیما خاطر نشان کرد : امروز از رسانه کشوری و ملی گله مند هستم که چرا مطالب توام با معرفت و بینش هاشمی رفسنجانی در زمان احیا ایشان ما را از آن محروم کرده است و در طی اجرای مراسم هایشان در فضاهای مجازی بیشتر شاهد صحبت ها و سخنان ایشان می بودیم .

سالاری کیا درپایان با روایتی از امام صادق ع فرمودند علم نوری است که خداوند متعال به هر کس بخواهد این نور را می دهد وهاشمی رفسنجانی هم که مرید ورهرو امام صادق ع می باشد به ان عمل کرد.
همان گونه که اقای محسن پسر هاشمی گفته بود گرچه ما فرزندانی درخانه بودیم اما آیت الله هاشمی می گفت من ۳ فرزند بیشتر ندارم وانها شامل اسلام ،انقلاب واعتدال است که پایبند به آنها بود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6267
  • دیدگاه‌ها برای بیانات حجت الاسلام سالار کیا در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.