تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
10

امام جمعه انار:تشییع یار دیرین رهبری ستودنی بود/برخی بی‌جهت شیفته غرب و آمریکا هستند

  • کد خبر : 6263
  • 24 دی 1395 - 14:48
امام جمعه انار:تشییع یار دیرین رهبری ستودنی بود/برخی بی‌جهت شیفته غرب و آمریکا هستند

امام جمعه انار تشییع جنازه آیت الله هاشمی را قدرشناسی مردم از مرید امام و یار و رفیق دیرین رهبری ذکر کرد و گفت:گر چه بعضی از فتنه گران و دشمنان انقلاب اسلامی قصد داشتند مراسم تشییع را به تنش و آشوب بکشند ، اما هوشیاری و عقلانیت و ولایت مداری مردم چنین اجازه ای را نداد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه انار به مبحث مفاسد اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از آفات مهم و عوامل خطرناک ضربه‌زننده که موجب سقوط و هلاکت و تیرگی روح و جان و بدبختی دو جهان می ‌شود خوردن و آشامیدن غذاهای حرام و حتی شبهه‌ناک است.

امام جمعه انار به ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایشان را رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار دوران طولانی پس از انقلاب اسلامی خواندند.

وی افزود: دشمنان و خناسان و فتنه‌گران می‌خواستند این شخصیت انقلابی را به‌طور کلی از نظام و رهبری جدا کنند، اما آیت‌الله هاشمی بارها با ابراز عشق و محبت به نظام و رهبری آنها را ناکام و مایوس کردند.
امام جمعه انار تشییع جنازه ایشان را قدرشناسی مردم از مرید امام و یار و رفیق دیرین رهبری ذکر کرد و گفت:گر چه بعضی از فتنه گران و دشمنان انقلاب اسلامی قصد داشتند مراسم تشییع را به تنش و آشوب بکشند ، اما هوشیاری و عقلانیت و ولایت مداری مردم چنین اجازه ای را نداد.
حجت الاسلام منتظری به بیانات رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرد و گفت :حمله و تهاجم به نهاد مقدس سپاه و بسیج و شورای محترم نگهبان در چارچوب طراحی شده دشمن برای تضعیف دستگاهها و نهادهای مقتدر کشور است .
منتظری به بدعهدی‌های امریکا اشاره کرد و گفت: قطعا برجام از سوی آمریکا با تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله و قانون ایسا نقض شده و این موضوع از نظر ملت ایران و رهبر انقلاب اسلامی دور از انتظار نبود اما برای کسانی که بی‌جهت شیفته غرب و آمریکا هستند بسیار پندآموز بود که نباید به آمریکا مطمئن بود.
وی افزود : خیانت اینست که برجام را قاب گرفته و مشتاقانه به آن نگاه کرد و از توان عظیم داخلی غافل و به اقتصاد خودمان قفل زده و هزاران واحد تولیدی را تعطیل و با سوء مدیریت بیکاری راتبدیل به بحران کرد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6263
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:تشییع یار دیرین رهبری ستودنی بود/برخی بی‌جهت شیفته غرب و آمریکا هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.