7

به‌زودی گام‌های مثبتی در راستای گسترش خدمات درمانی درانار انجام می‌شود

  • کد خبر : 4584
  • 21 آبان 1395 - 18:34
به‌زودی گام‌های مثبتی در راستای گسترش خدمات درمانی درانار انجام می‌شود

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انارگفت:سال‌های گذشته خیران شهرستان انار میلیاردها تومان به بخش بهداشت و درمان کمک کرده‌اند که واقعا جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

به گزارش انارآنلاین، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اسارت اهل بیت (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران اسارت اهل بیت، امام سجاد (ع) و سایر اسرای کربلا به‌گونه‌ای معارف مکتب تشیع را تبلیغ کردند که سبب شد حادثه عاشورا به‌خوبی حفظ شود.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: همه باید بدانند که آمریکا همان جنایتکار قدیمی است و امید و اعتماد به آمریکا موجب می‌شود که در فرصتی مناسب از پشت خنجر بزند.

امام جمعه انار در ارتباط با موضوع کتاب‌خوانی عنوان کرد: بزرگترین خسارت برای یک ملت زمانی است که از کتاب و کتابخوانی دور شوند، لذا رهبر انقلاب اسلامی کتاب و کتابخوانی را برای همگان امری واجب و لازم می‌دانند.

منتظری به همایش عظیم اربعین امام حسین (ع) در کربلا اشاره و اظهار کرد: حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین عظیم‌ترین مانور جهانی شیعیان است.

وی از شبکه سه سیما و سیمای مرکز کرمان در پخش مستقیم پیاده‌روی مردم شهرستان انار تشکر کرد و گفت: حضور گسترده مردم در پیاده‌روی امروز نشانگر توجه مردم به ورزش و سلامتی است.

امام جمعه انار با تشکر از اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان بیان کرد: به‌زودی گام‌های مثبتی در راستای گسترش خدمات درمانی انجام می‌شود.

منتظری افزود: سال‌های گذشته خیران شهرستان انار میلیاردها تومان به بخش بهداشت و درمان کمک کرده‌اند که واقعا جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4584
  • دیدگاه‌ها برای به‌زودی گام‌های مثبتی در راستای گسترش خدمات درمانی درانار انجام می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.