تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

برگزاری مراسم سوم شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی انار+تصاویر

  • کد خبر : 12878
  • 03 اسفند 1396 - 23:06
برگزاری مراسم سوم شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی انار+تصاویر

مراسم سوم شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی انار برگزار شد.

به گزارش صدای انار،۳ اسفند مراسم بزرگداشت شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی انار با حضور مسئولین مردم ولایت مدار اساتید و کارکنان و دانشجویان شهرستان انار در مسجد ولی عصر این دانشگاه برگزار گردید .
دراین مراسم که باتلاوت قرآن کریم آغاز شد ابتدا حجه الاسلام قدیمی نژاد مسئول دفتر فرهنگ اسلامی ضمن خیر مقدم به حضار درخصوص شهید و شهادت سخنرانی بیان کردند.
ودر ادامه این مراسم حجه الاسلام رمضانی امام جمعه محترم رفسنجان به ایراد سخن پرداختند ایشان افزود:شهادت هنر مردان خداست و این مجلس به یاد شهید گمنام و والامقامی است که در این مرکز علم و دانش آرام گرفته است و فرهیختگان،اعضاء هیات علمی و دانشجویان در جمع خود مهمان ارزشمندی دارند.
ایشان افزودند:شهدای گمنام دارای محبوبیت بیشتری هستند و از اهمیت بالاتری برخوردارند و مردم احساس بیشتری نسبت به شهدا دارند .
حجه الاسلام رمضانی بیان داشت شهدا از یک خانواده بزرگ هستند که دارای برکات عظیم بوده و مردم و انقلاب از آن بهره می گیرند. 
امام جمعه رفسنجان افزود:این شهدا راه مشخص داشته اند راه آنها احیا دین و اسلام و در یک کلمه برای خدا رفته اند امنیت این کشور به دست شهدا تامین شدو نظام و انقلاب به خون بابرکت این شهدا ادامه دارد و خواهد داشت.
از دیگر برنامه های این مراسم مداحی مداحان بود.

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=12878
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم سوم شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی انار+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.