تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
8

با برگزاری برنامه هایی از قبیل کنسرت موسیقی و امثال اینها مشکل اشتغال ،مسکن و ازدواج جوانان حل نمی شود

  • کد خبر : 14261
  • 14 اردیبهشت 1397 - 17:13
با برگزاری برنامه هایی از قبیل کنسرت موسیقی و امثال اینها مشکل اشتغال ،مسکن و ازدواج جوانان حل نمی شود

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار گفت:با هزینه کردن در بعضی از برنامه هایی از قبیل کنسرت موسیقی و امثال اینها مشکل اشتغال و مسکن و ازدواج جوانان حل نمی‌گردد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی در جمع کارگران اشاره کرد و گفت:حمایت از کالاهای ایرانی ، حمایت از کارگران ایرانی، کارآفرینی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن می‌باشد.
وی افزود:در تحقق شعار سال همکاری مردم و مسئولان و قدردانی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه قاچاق کالا شرط اساسی است.
امام جمعه انار به تهدید آمریکا مبنی بر خروج از برجام اشاره کرد و گفت:هدف آمریکا و متحدانش از برجام علاوه بر محدودیت انرژی هسته ای محدود نمودن توان موشکی و منطقه ایران با ابزار فشار و تهدید بر علیه ایران و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی است .
وی گفت :در صورت خارج شدن آمریکا از برجام، جمهوری اسلامی ایران به طور قطع علاوه بر خروج از معاهده NpT و اجازه ندادن به بازرسان آژانس جهت دسترسی به مراکز هسته ای فعالیت های هسته ای خود را به شکل گسترده تری ازسر خواهد گرفت.
حجت الاسلام منتظری رعایت شئونات اسلامی را در جشن ها به ویژه جشنهای عروسی مورد تأکید قرار داد و گفت:اختلاط زن و مرد و رقص و پایکوبی و موسیقی های حرام و تا پاسی از شب با سروصدا و انفجارات ایجاد مزاحمت برای مردم از گناهان کبیره است که باید مراعات شود.
وی افزود :مردم علاوه بر امر به معروف و نهی از منکر مراتب فوق را به نیروی انتظامی خبر داده تا برخورد مقتضی صورت گیرد.
امام جمعه شهرستان انار به بیان مشکلات جوانان پرداخت و گفت:مهمترین مشکل جوانان به ویژه تحصیل‌کردگان موضوع اشتغال، ازدواج ، مسکن و تسهیلات بانکی برای رفع این مشکلات است.
وی افزود:با هزینه کردن در بعضی از برنامه هایی از قبیل کنسرت موسیقی و امثال اینها مشکل اشتغال و مسکن و ازدواج جوانان حل نمی‌گردد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باسلام از آقای کار دوست سئوال بفر ما ئید این چا های که پلپ کر ده کجاست

  2. با عرض پوزش و عذر خواهی

    موافق کنسرت نیستم ولی سواله برام که با برگزار نشدن جشن و کنسرت این مشکلات ذکر شده باضافه اختلاس دزدی مواد مخدر و …و…و حل میشه

    ممنون متشکر
    در صورت امکان نظر رو ثبت کنید