تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
8

بازشدن گره یکساله عملیات عمرانی تقاطع غیرهم سطح کمربندی انار

  • کد خبر : 4268
  • 11 آبان 1395 - 17:41
بازشدن گره یکساله عملیات عمرانی تقاطع غیرهم سطح کمربندی انار

فرماندارانار:خوشبختانه به حول و قوه الهی عملیات احداث تقاطع کمربندی انار در حال انجام است و هم اکنون نیز در حال نصب تیرهای روگذر می باشند و ما هم از طرق مختلف با مذاکراتی که طی چند ماه گذشته در استان انجام داده ایم پیگیر حل مشکل معارض و گره چندین ماهه این کمربندی بودیم.

به گزارش انارآنلاین،صبح امروز ۱۱ آبانماه طی جلسه ای در کارگاه جهاد نصر در شهرستان انار پیشرفت فیزیکی و معارض تقاطع پل کمربندی انار باحضور فرماندار انار ،پیمانکار پروژه،راه و شهرسازی و با دعوت از مهندس اشرفی مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان پیگیری شد.

در این جلسه که معاون برنامه ریزی فرمانداری ،مدیر عامل شرکت آبادگران رفاه(پیمانکار پروژه) ،مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی و فرمانده یگان حفاظت این اداره کل نیز حضور داشتند.
مهندس برخورداری مشاور این پروژه درخصوص پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح  شمع کمربندی انار گفت از مجموع ۱۳ شمع مربوط به پایه های روگذر است و مابقی شمعها مربوط به ۴ پل زیرگذر و دیواره های حائل این پروژه می باشند که از مجموع کل آنها ۱۶ شمع دیگر باقی مانده است و حفاری آنها که تمام شود پیمانکار شروع به اجرای دال (سقف پل) خواهد نمود.

وی افزود پیمانکار هم اکنون در حال نصب تیرهای پل روگذر است و باتوجه به هماهنگیهایی که با مسئولین شهرستان بعمل آمده پس از رفع معارض موجود (جابجایی فیبر نوری و انحراف مسیر تردد) کار حفاری ۱۶ شمع نیز تکمیل خواهد شد.
در این جلسه همچنین مشکل زمین یکی از مالکان که در مسیر کمربندی واقع بود نیز مطرح و باتوجه به راهکارهای بیان شده توسط مدیر امور املاک و حقوقی راه و شهرسازی در روزهای آتی حل خواهد شد.

 contentimages_33437 contentimages_33438 contentimages_33439

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4268
  • دیدگاه‌ها برای بازشدن گره یکساله عملیات عمرانی تقاطع غیرهم سطح کمربندی انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.