تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6

بازدیدمدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اماکن ورزشی شهرستان انار+تصاویر

  • کد خبر : 11854
  • 30 دی 1396 - 14:30
بازدیدمدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اماکن ورزشی شهرستان انار+تصاویر

دکتر امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اماکن ورزشی شهرستان اناربازدید کرد.

به گزارش صدای انار، ۳۰ دی ،دکترمحمدتقی امیری خراسانی در ادامه ی سفرهای خود به شهرستان های استان، این بار به شهرستان انار رفت.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان ورزشی خیز انار، حضور فرمانداری فعال و توانمند را یکی از نعمت های خوبی دانست که نصیب این شهرستان شده است.

امیری خراسانی افزود: در هر شهرستانی یک فرماندار می تواند در پیشرفت و توسعه ی آن نقش کلیدی داشته باشد، از این جهت با توجه به دیدگاهی که فرماندار شهرستان انار دارند، مطمئناً با حضور وی مسیر توسعه ی ورزش بهترین از این طی می شود.

وی به توسعه ی زیرساخت های ورزشی در سطح استان اشاره و تصریح کرد: چه در بُعد نرم افزاری و چه سخت افزاری با تأکیدی که در استان داریم با کمک معین های اقتصادی سعی بر این داریم تا این سطوح را ارتقا دهیم.

امیری خراسانی صنایع مس را یکی از معین های اقتصادی دانست که در استان کرمان نقش پررنگی ایفا کرده اند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با رویکردی که این صنایع دارد در برخی از شهرستان ها به ویژه شهربابک، انار، رفسنجان، سرچشمه و پاریز توانسته نقش کلیدی و پررنگی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک این معین های اقتصادی بتوانیم برای رشد و ارتقای سطح ورزش استان گام های بلندی را برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به بحث ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: در حوزه ی ورزش بانوان طی سال ۹۶ اقدامات خوب و برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفته است.

امیری خراسانی افزود: از دید ما سهم ورزش بانوان باید بیشتر از آقایان باشد چرا که بانوان هم در بحث ورزش قهرمانی خوب عمل کرده اند و هم در ورزش های همگانی مشارکت خود را خوب نشان داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از سفر دکتر محمدیان، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان خبر داد و گفت: جشنواره فراغت از ورزش بانوان، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان بانوان و … از جمله برنامه ای هستند که سه شنبه سوم بهمن با حضور وی در کرمان برگزار می شوند.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین برنامه هایی به افزایش رغبت و جذب انگیزه ی بیشتر بانوان در مشارکت و حضور در ورزش بینجامد.

 وی در پایان اظهار داشت: در چند روز آینده کارشناسان فنی اداره کل از اماکن ورزش شهرستان انار بادید خواهند کرد و کمبودها و مشکلات اماکن ورزشی را کارشناسی می کنند و  در خصوص رفع مشکلات این اماکن تدابیری اندیشیده خواهد شد.

مهندس زهرودی فرماندار اناردر این دیدار با اشاره به اینکه شهرستان از پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه رشته های مختلف ورزشی برخوردار است و افزود باید جهت رشد و توسعه ورزش اقداماتی موثر در خصوص رشد و توسعه فضاهای ورزشی در آینده انجام شود که امید است با مساعدت مدیر کل محترم این امر تسریع یابد.

در پایان، مسئولین از آقای صادقی رئیس هیئت والیبال شهرستان که مدتی بود کسالت داشتند نیز عیادت نمودند.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11854
  • دیدگاه‌ها برای بازدیدمدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اماکن ورزشی شهرستان انار+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.