تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
12

اولین همایش “کیک یلدایی”شهرستان انار+تصاویر

  • کد خبر : 31615
  • 22 آذر 1400 - 15:08
اولین همایش “کیک یلدایی”شهرستان انار+تصاویر

اولین همایش “کیک یلدایی”شهرستان انار برگزار شد.

به گزارش صدای انار، همایش کیک یلدایی با هدف فرهنگ سازی و مشارکت موثر بانوان در صنوف غذایی با حضور علی رحیمی شهردار انار، علی یوسف زاده و احمد میرزایی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و بانوان شهرستان انار در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

️در این مراسم خانم زعیم حسینی مسئول برگزاری همایش ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و حاضرین در این همایش عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش فرهنگ سازی و به نمایش گذاشتن هنر بانوان شهر بوده و از مسئولین خواستار حمایت های بیشتر جهت مشارکت بانوان در نمایشگاه ها و همایش ها شد و از افتتاح اولین آموزشگاه تخصصی کیک زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای در شهرستان انار خبر داد.
️در ادامه مراسم علی رحیمی شهردار انار عنوان کرد: برگزاری اینگونه همایش ها و توسعه تعاملات می تواند کمک شایانی برای نشان دادن هنر و تخصص هنرمندان شهر باشد و از دیدگاه اعضای شورای اسلامی شهر انار برای تلاش ها و حمایت های آنها در اینگونه مراسمات قدردانی کرد.
️در پایان تندیس جشنواره جهت یادبود به کلیه شرکت کننده ها اهدا شد و از بین ۲۴ اثر شرکت کننده ۳ اثر برگزیده توسط داوران انتخاب و با اهدای لوح و هدایا از آنها تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31615
  • دیدگاه‌ها برای اولین همایش “کیک یلدایی”شهرستان انار+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.