تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
14

افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان انار+تصاویر

  • کد خبر : 31593
  • 17 آذر 1400 - 10:37
افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان انار+تصاویر

در این افتتاحیه، از تعداد ۱۶ جلد کتاب با ۱۳ نویسنده اناری رونمایی شد و با اهدای لوح و هدایا از این نویسندگان تجلیل شد.

به گزارش صدای انار،سه شنبه ۱۶آذرماه با حضور فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین شهرستان انار نمایشگاه کتاب در حسینیه مسجد علی ابن ابیطالب انار افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گرفت .

در این افتتاحیه، از تعداد ۱۶ جلد کتاب با ۱۳ نویسنده اناری رونمایی شد و با اهدای لوح و هدایا از این نویسندگان تجلیل شد.
عناوین این کتابها شامل: کتاب عاشقانه هایی برای نوشتن و تلخ وشیرین ، تاثیر تفکر جنسیتی برتوانمند سازی زنان ، بوته احساس ، سوگ در کودکان ، خلاقیت بیست ، ماجراهای مدرسه مجازی ، ساحل امید ، میمون کوچولو ، قصه سه داداش ودزدها ، قدقدقدا ، ترجمه کتاب ختمی ارغوانی ، اینجا انار ، آموزش حرفه ای و آنتی ویروس، می باشد.
در این افتتاحیه قطعه شعری از  سکینه تقی پور با موضوع شهدا نویسنده کتاب بوته احساس قرائت شد و همچنین سمیه جعفری مقدم نویسنده کتاب سوگ در کودکان و عضو هیات تحریریه صدای انار از کتاب خود رونمایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی با شیوع بیماری کرونا این کتاب نوشته شده است و لازم است که والدین،مشاوران و معلمان این کتاب را مطالعه کنند تا اقدامات اولیه سوگ را در کودکان به خوبی انجام دهند تا اتفاقات مخربی کودکان را تهدید نکند و دچار اختلال نشوند.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه با ۳۵ هزار جلد کتاب با ۲۵۰۰ عنوان بمدت ۲ هفته صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲ وبعد از ظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ باتخفیف ۱۰ الی ۴۰ درصد دایر می باشد .

عکس:محمدرضا حسینی

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31593
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان انار+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.