14

امام جمعه انار:وضعیت ورزش شهرستان انار در اوج فضاحت است/بیمارستان انار در حد شهرستان انار نیست

  • کد خبر : 8031
  • 07 اردیبهشت 1396 - 15:04
امام جمعه انار:وضعیت ورزش شهرستان انار در اوج فضاحت است/بیمارستان انار در حد شهرستان انار نیست

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی استان(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه۶ که در شهر انار برگزار شد ،ضمن خیر مقدم خدمت استاندار،معاونین استاندار و مدیران کل استان و سایر مسئولین شهرستانهای رفسنجان و شهربابک اظهار داشت: شهرستان انار ۸ سال است که شهرستان شده است و هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است و مورد کم توجهی مسئولین استانی قرار گرفته است.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی استان(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه۶ که در شهر انار برگزار شد ،ضمن خیر مقدم خدمت استاندار کرمان ،معاونین استاندار و مدیران کل استان و سایر مسئولین شهرستانهای رفسنجان و شهربابک اظهار داشت: شهرستان انار ۸ سال است که شهرستان شده است و هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است و مورد کم توجهی مسئولین استانی قرار گرفته است.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار کفت:متاسفانه اقتصاد منطقه را در معرض فروپاشی قرار گرفته است و امسال هم محصول پسته در شهرستان انار به دلیل گرمازدگی که با خسارت ۹۵درصدی رو به رو شد ، گرمازدگی تقریبا اقتصاد محصول پسته را در سال جاری بانابود کرده است ومردم منطقه و اقتصاد منطقه را با مشکل مواجه کرده است و باید مسئولین استان و شهرستاند به صنعتی شدن شهرستان بیشتر توجه کنند.
امام جمعه انار گفت: مشکل اصلی سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی تسهیلات است و در شهرستان تسهیلات خیلی کم است و مشکل بعدی آب شهرک صنعتی است که امیدواریم بزودی مشکل صنعتگران و سرمایه گذاران حل شود.
امام جمعه انار در این جلسه تصریح کرد: وی شادابی و نشاط را برای نسل جوان و نوجوان در تحقق توسعه اقتصادی هر جامعه ای بسیار موثر دانست و گفت :یکی ازنشاط و شادابی جوانان و نوجوانان امکانات ورزشی است که وضعیت ورزشی انار فضاحت بار است و خواستار توجه ویژه مسئولین به این امر شد.
وی گفت: یکی دیگراز مشکلات ،مشکل مربوطه به رفت و امد نیروهای اناری که در مس سرچشمه کار می کنند است که برای این نیروها هیچگونه سرویس رفت و امدی وجود ندارد و با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
امام جمعه انار در پایان اظهار داشت: متاسفانه چندین سال است که شهرستان انار از لحاظ درمان با مشکلات زیادی مواجه است و بیمارستان انار در حد شهرستان انار نیست ،چون بیمارستان انار با این امکانات کم و محدود باید توابع شهرستان را تامین کند و از شهرهای مجاور شهرستان برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند ولی متاسفانه امکانات جوابگوی متقاضیان نیست

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8031
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:وضعیت ورزش شهرستان انار در اوج فضاحت است/بیمارستان انار در حد شهرستان انار نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.