تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
12

استاندارکرمان:ایجادیک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی در انار/خاکبرداری ارگ انار در دستورکارقرارمی گیرد

  • کد خبر : 8028
  • 07 اردیبهشت 1396 - 16:01
استاندارکرمان:ایجادیک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی در انار/خاکبرداری ارگ انار در دستورکارقرارمی گیرد

رزم حسینی استاندار کرمان در ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی استان(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه۶ که در فرمانداری انار تشکیل شد اظهار داشت: بحث بهداشت و درمان شهرستان انار از طریق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان حتما پیگیری می شود  و درخواست می کنیم مشکل درمان این شهرستان حل شود. رزم حسینی اظهار داشت: افتخار می کنیم در […]

رزم حسینی استاندار کرمان در ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی استان(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه۶ که در فرمانداری انار تشکیل شد اظهار داشت: بحث بهداشت و درمان شهرستان انار از طریق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان حتما پیگیری می شود  و درخواست می کنیم مشکل درمان این شهرستان حل شود.

رزم حسینی اظهار داشت: افتخار می کنیم در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۶۰۰ تخت بیمارستانی در حال ساخت داریم و تعدادی بزودی افتتاح می شود.

وی گفت: بزودی اماکن ورزشی شهرستان را ساماندهی می کنیم و  یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی در انار ایجاد می شود.

وی در خصوص مشکل رفت و امد کارکنان اناری شاغل  در مس سرچشمه  اظهار داشت : با مهندس حسنی رایزنی می شود و این مشکل حل می شود.

استاندار کرمان گفت: در بازدیدی که ار ارگ ساسانی انار داشتم  این اثر تاریخی را میتوان تقویت کرد و  این اثر تاریخی را در دستور کار قرار می دهیم و بحث گردشگری ان را مطالعه  و بودجه ای برای خاکبرداری ان در نظر خواهیم گرفت.

وی در این جلسه   اظهار داشت: کارهایی که در حوزه های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان صورت گرفته  است در کشور بینظیر بوده است.

وی گفت: در بحث گردشگری در استان کرمان در دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر ۹۵ هزار گردشگر خارجی  از استان بازدید کردند در صورتیکه در ۸ سال گذشته ۳۲ هزار نفر گردشگر خارجی در استان کرمان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8028
  • دیدگاه‌ها برای استاندارکرمان:ایجادیک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی در انار/خاکبرداری ارگ انار در دستورکارقرارمی گیرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.