9

امام جمعه انار:مسئولان شهرستان مشکل طرح هادی روستای ده رئیس را هر چه زودتر حل کنند

  • کد خبر : 5961
  • 10 دی 1395 - 21:05
امام جمعه انار:مسئولان شهرستان مشکل طرح هادی روستای ده رئیس را هر چه زودتر حل کنند

حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت:تأخیر در ابلاغ طرح هادی بعضی از مناطق از جمله ده رئیس جمعی از مردم را از داشتن مسکن و سر پناه محروم کرده است و مسئولان در این موضوع تسریع کنند.

امام جمعه انار گفت: بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در راستای بصیرت‌افزایی و آگاه کردن مردم از توطئه‌ها و فتنه‌های جدید است.

حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مفاسد اجتماعی و راه‌های مقابله با آن اظهار داشت: مفاسدی که جامعه را تهدید می‌کند، اعم از مفاسد اجتماعی، خانوادگی، اداری، اقتصادی و مفاسد فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای نیاز به افزایش بینش و آگاهی مردم دارد.

امام جمعه انار با اشاره به سیاست‌های مرموز قدرت‌های زورگو و ظالم دنیا گفت: دشمنان اسلام برای دور نگه داشتن توده‌های مردم از حوادث و جنایات آنها ملت‌ها را با انواع سرگرمی‌ها، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و فیلم‌های مبتذل و در بعضی از مناطق به اختلافات قومی، قبیله‌ای و مذهبی و ایجاد گروه‌های تروریستی مشغول می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از دخالت‌ها و شیطنت‌های دشمن برنامه‌ریزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران در کودتای مخملی سال ۸۸ است که ملت ایران این جریان را به عنوان فتنه می‌شناسند.

امام جمعه انار بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در راستای بصیرت‌افزایی و آگاه کردن مردم از توطئه‌ها و فتنه‌های جدید دانست و تصریح کرد: اخیراً تعدادی از گروه‌های خائن و فتنه‌گر با نامه‌نگاری به رئیس جمهور جدید آمریکا خواستار افزایش تحریم‌ها و فشارها بر علیه ملت ایران شدند.

وی مشکل مسکن را نیز یکی دیگر از معضلات مردم بیان کرد و ابراز داشت: تأخیر در ابلاغ طرح هادی بعضی از مناطق از جمله ده رئیس جمعی از مردم را از داشتن مسکن و سر پناه محروم کرده است و مسئولان در این موضوع تسریع کنند.

منتظری به موضوع سلامت اشاره کرد و بیان داشت: در چند سال گذشته دود ناشی از کوره‌هایی که چوب درختان پسته را می‌سوزانند، محیط زیست را به شدت آلوده و مشکلات عمده‌ای را برای مردم به‌ویژه بیماران تنفسی ایجاد کرده و نیاز به رسیدگی فوری از جانب مسؤولان مربوطه دارد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5961
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:مسئولان شهرستان مشکل طرح هادی روستای ده رئیس را هر چه زودتر حل کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.