تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
9

امام جمعه انار:قیمت پسته باید عادلانه و مناسب باشد

  • کد خبر : 4118
  • 07 آبان 1395 - 19:26
امام جمعه انار:قیمت پسته باید عادلانه و مناسب باشد

منتظری با اشاره به قیمت نامناسب پسته درسال‌های اخیر عنوان کرد: بخشی از این نابسامانی مربوط به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بخشی هم مربوط به ضعف مدیریت مسؤولان است.

حجت‌‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به جهاد کبیر گفت: وظیفه آحاد مسلمانان به ویژه ملت ایران است که بکوشند رشته‌های وابستگی را از بیگانگان قطع کرده و از اسراف و تبذیر بپرهیزند و جهاد علمی، جهاد اقتصادی، جهاد فرهنگی و جهاد سیاسی از مصادیق جهاد کبیر است.

امام جمعه شهرستان انارباگرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده او را الگوی دانش‌آموزان و همه بسیجیان دانست و افزود: رزیم صهیونیستی ازاینکه استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها و حتی متون درسی دانش‌آموزان با آموزه‌های شهادت طلبی همراه است، نگران و ناراحتند

منتظری روز ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار دانست و اظهار داشت: آمریکائی‌ها درمقابل ملت ایران از سال ۱۳۳۲ تا کنون پرونده سیاهی دارند واین پرونده سیاه از کودتای ننگین ۲۸ مرداد شروع شده و باشهادت دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: کشتار مردم در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و تحمیل کاپیتولاسیون و مصادره میلیاردها دلار از اموال ایران و حمایت از جنایات صدام در هشت سال دفاع مقدس و سرنگونی هواپیمای مسافربری و حمایت از منافقینی که قاتل ۱۷ هزار شهید ترور هستند، اعمال تحریم‌های ظالمانه و تأسیس گروه‌های تروریستی مثل داعش برعلیه ملت ایران و مشارکت در ترور دانشمندان هسته‌ای و عهد‌شکنی‌ها و خیانت‌های دیگر در راستای همان پرونده سیاه آمریکائی‌هاست.

منتظری با اشاره به قیمت نامناسب پسته درسال‌های اخیر عنوان کرد: بخشی از این نابسامانی مربوط به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بخشی هم مربوط به ضعف مدیریت مسؤولان است.

امام جمعه شهرستان انار تاکید کرد: اگر دولت بودجه‌ای را برای خرید پسته اختصاص داده، باید دقت و نظارت لازم صورت پذیرد.

منتظری تصریح کرد: واقعاً جای نگرانی دارد، چون مبارزه با مفاسد اقتصادی فقط در قالب شعار است، اگر تا به حال اختلاس ۳ هزار میلیاردی حربه‌ای بود برعلیه دولت قبل با رسوائی ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان درزمان تصدی این دولت چه پاسخی دارد.

وی ابراز داشت: قیمت پسته باید عادلانه و مناسب باشد با این قیمت‌های فعلی از ۲۴ هزارتومان تا ۳۰ هزارتومان به هیچ وجه عادلانه نیست.

امام جمعه شهرستان انار خاطرنشان کرد: ازاستاندار کرمان و همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که نگذارند حق مردم پایمال شود در این اوضاع نابسامان آب، مردم چقدر باید زحمت بکشند و چه هزینه‌های گزافی را تحمل کنند تا محصولی را به دست آورند، لذا توقع و انتظار مردم این است که با دقت و نظارت لازم حق واقعی آنها ادا شود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4118
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:قیمت پسته باید عادلانه و مناسب باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.