9

افتتاح پست قرنطینه شهرستان انار با حضورمهندس ملانوری معاون سیاسی استاندار کرمان+تصاویر

  • کد خبر : 14287
  • 18 اردیبهشت 1397 - 14:00
افتتاح پست قرنطینه شهرستان انار با حضورمهندس ملانوری معاون سیاسی استاندار کرمان+تصاویر

پست قرنطینه ورودی استان و شهرستان اناردر محور یزد-انار (دو راهی دهج) افتتاح شد.

به گزارش صدای انار، ۱۸ اردیبهشت  با حضور آقای ملانوری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و تنی چند از مدیران استان و شهرستان ،پست قرنطینه ورودی استان و شهرستان اناردر محور یزد-انار (دو راهی دهج) افتتاح شد.

در این جلسه معاون سیاسی استاندار ضمن اشاره به بحرانی که شیوع آنفولانزای فوق پرندگان در سطح کشور در زمینه تلفات طیور و به دنبال آن خسارت های اقتصادی که برجای گذاشته، افزود راه پست اندازی پست قرنطینه در ورودی شهرستان نه تنها نیاز شهرستان بلکه نیازی استانی و حتی ملی میباشد.

وی با تاکید بر ورود بسیاری از بیماری ها به استان از سمت شمال افزود ما هم اکنون در شرایط بحران قرار داریم پس نیاز به همبستگی و همکاری تمامی دستگاههای استانی و شهرستانی بیش از پیش احساس میشود.

در این جلسه همچنین معاون فرماندار انار، دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان از پیگیری های آقای ملانوری جهت راه اندازی پست قرنطینه ، تقدیر و تشکر نمودند.

لازم به ذکر است هفته گذشته جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان با حضور ملانوری معاون استاندار، زهرودی فرماندار انار، سلاجقه مدیر کل پدافند غیرعامل استان، رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان، نماینده شرکت مس و تنی چند از مدیران استانی و شهرستان انار بمنظور راه اندازی پست قرنطینه ورودی استان جهت پیشگیری از ورود بیماریهای مشترک بین انسان و طیور و دام در محل فرمانداری انار تشکیل گردید و با پیگیری معاون استاندار ، فرماندار انار و با همکاری مدیران استانی و شهرستانی پست مذکور امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

    

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14287
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح پست قرنطینه شهرستان انار با حضورمهندس ملانوری معاون سیاسی استاندار کرمان+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.