تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
14

افتتاح نیروگاه خورشیدی و کلنگ زنی چندین طرح در دانشگاه آزاد اسلامی انار+تصاویر

  • کد خبر : 17526
  • 02 آبان 1397 - 14:03
افتتاح نیروگاه خورشیدی و کلنگ زنی چندین طرح در دانشگاه آزاد اسلامی انار+تصاویر

با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، امام جمعه، معاون فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان و هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی انارطرح نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلو واتی افتتاح و چند طرح دیگر کلنگ زنی شد.

به گزارش صدای انار،صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، امام جمعه، معاون فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان و هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی انارطرح نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلو واتی افتتاح و چند طرح دیگر کلنگ زنی شد.
در ابتدا باحضور دکتر منظری توکلی ریاست دانشگاه آزاد استان کرمان و مسئولین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا قبر شهید گمنام واحد انار عطر افشانی و گلباران شد.
در ادامه سرپرست واحد انار گزارشی از طرح های مذکور را ارائه کرد.
دکتر قدیری اناری افزود:مقبره و المان شهید گمنام در زمینی به مساحت ۲۵۰۰مترمربع شامل محوطه سازی و یادمان شهید کلنگ زنی خواهد شد و در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نیروگاه خورشیدی افزود:نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع در مدت زمان ۶ماه آماده و مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد و انرژی تولیدی آن وارد مدار خواهد شد.
دکترقدیری اناری از دیگر طرح های در دست اقدام واحدانار را ساخت گلخانه هیدروپونیک هوشمند ذکر نمود و اعلام کرد این طرح در زمینی به مساحت ۴۵۰۰مترمربع در حال احداث می باشد که به زودی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.
از دیگر سخنرانان این مراسم دکتر حمدالله منظری توکلی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بود.
ایشان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در طرح های مولد و اقتصادی تاکید کرد و گفت:در این برهه از حیات نظام جمهوری اسلامی ساخت و احداث طرح های مولد و اقتصادی گامی مهم و خدا پسندانه منابع و مصالح کشور به شمار می آید.
وی برای پشت سر گذاردن این مرحله حساس،داشتن تقوا را از عوامل مهم غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی نام برد.
از دیگر برنامه های این مراسم بازدید از استخر شنای واحد که در دوسالن مجزا ویژه آقایان و بانوان می باشد که ورثه مرحوم علی اکبر امین قول مساعد دادند بزودی تکمیل و مورد افتتاح قرار گیرد. در ادامه از گلخانه در حال ساخت هیدروپونیک هوشمند بازدید و مقرر شد به زودی مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداوند روح بلند مرحوم علی اکبرامین موسس این دانسگاه راشادنماید