تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

اعلام سه روز عزای عمومی در رفسنجان

  • کد خبر : 4700
  • 25 آبان 1395 - 17:17
اعلام سه روز عزای عمومی در رفسنجان

در پی رحلت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب و رهبری حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی امام جمعه رفسنجان ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در پیام تسلیتی که ظهر سه شنبه صادر کرد ۳ روز در رفسنجان عزای عمومی اعلام کرد.

در پیام تسلیت امام جمعه رفسنجان آمده است:

با تأسف فراوان خبر رحلت روحانی مبارز و آزاده و پدر انقلاب مردم رفسنجان حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی دل همه ما را داغدارکرد. آن مرحوم از مبارزان دیرین با رژیم طاغوت، ملجا انقلابیون و مبارزان شهرستان و افراد تبعید شده به این دیار در دوران ستمشاهی، از وفاداران صدیق به امام و رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی درسراسر عمر تبلیغی خود بود. منبرها و سخنرانی های روشنگر همراه با بیان صریح و دعوت از خطبای  ارزشمند انقلابی، از او خاطره‌ ماندگاری درذهن و دل مردم شریف رفسنجان و آشنایان این روحانی شجاع برجای گذاشته است و مردم انقلابی و بصیر رفسنجان روحیه انقلابی و جهادی خود را مرهون زحما ت و تلاشهای این عالم مجاهد می دانند.

رمضانی پور در ادامه این پیام افزوده است: سابقه مبارزه طولانی بارژیم طاغوت پهلوی و بصیرت افزایی و تحمل زندان و شکنجه ساواک و… در برهه های مختلف نهضت و انقلاب، حکایت ازشجاعت کم ‌نظیر و سرنترس او و درحقیقت بیان صداقت او بر عهد و پیمانش باخداوند متعال دارد.

امام جمعه رفسنجان در بخش پایانی پیام خود بیان کرده است: اینجانب درگذشت این روحانی پارسا وانقلابی و یارصدیق امام و رهبری رابه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا الفدا و به حضور رهبرحکیم انقلاب و مردم شریف و بزرگوار رفسنجان تسلیت می گویم و با آرزوی علو درجات برای ایشان و همنشینی با فرزند شهیدشان در بزم اولیاء و انبیاء که وعده الهی درقرآن است، صبر و اجر بازماندگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و به پاس احترام و قدردانی شما مردم رفسنجان ازآن روحانی مجاهد و خستگی ناپذیر و پدر شهید بزرگوار سه روز عزای عمومی در شهرستان اعلام می کنم.

لازم به ذکراست مراسم تشییع عالم مجاهد و خستگی ناپذیریار دیرین امام ورهبری حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی فردا چهارشنبه ۲۶آبانماه ساعت ۹ صبح از بیت آن مرحوم به سمت مسجدامام خمینی،ره، در جوار شهدای گمنام برگزار می شود.
مراسم بزرگداشت پنجشنبه۲۷آبانماه ساعت ۲ تا ۴ عصر، آقایان مسجد امام،خانمها مسجد جامع برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4700
  • دیدگاه‌ها برای اعلام سه روز عزای عمومی در رفسنجان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.