تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

اعتراض و گلایه از نحوه برگزاری مسابقه دو دختران بمناسبت دهه فجر در انار

  • کد خبر : 22025
  • 10 اردیبهشت 1398 - 8:55
اعتراض و گلایه از نحوه برگزاری مسابقه دو دختران بمناسبت دهه فجر در انار

جمعی از والدین از نحوه برگزاری مسابقه دو دختران بمناسبت دهه فجر در انار اعتراض و گلایه کردند.

اعتراض و گلایه جمعی از والدینی که فرزاندانشان در مسابقه دو در ۱۷بهمن ماه برگزار شده بود .
والدین محترم این دانش آموزان به خبرنگار صدای انار چنین اظهار داشتند که ،فرزندانشان جدا از اینکه در حقشان اجحاف کردند با روحیه فرزندانشان هم بازی شده است.ما چگونه میخواهیم فرزندان شاد و سرزنده و توانمندی به جامعه تحویل دهیم در صورتی که دارند از همین حالا دروغ گفتن،ضایع کردن حق دیگران و بی احترامی را فرا میگیرند.
ما والدین که تمام تلاشمان را برای آینده درخشان فرزندانمان انجام میدهیم و به توانایی های فرزندانمان ایمان داریم،با اینکه سطح مسابقه اصلا مناسب نبود و تلاش بچه ها در خور تحسین بود با این حال عده ای برنده و برتر انتخاب شدند که بعد از بازگردانی فیلم ها متوجه این تقلب شدند، و مسئولین مربوطه هم قول دادند که جوایز و لوح تقدیر به فرزندانمان اهدا کنند که تا این لحظه خبری از تقدیر از فرزندانمان نشده است.
گلایه ما از نگرفتن هدیه فرزندانمان نیست،ما گلایه داریم که چرا فرزندان ما درجمعی تحقیر شدند در صورتی که حقشان نبوده است.
این دانش آموزان کسانی هستند که با ذوق رشته تربیت بدنی را برای آینده خود در نظر داشتند و افرادی موفق در رشته های ورزشی هستند.
با کاری که مسئولین در حق فرزندانمان کردند ذوق و شوق و سرزندگی را از فرزندان ما گرفتند. فرزندانی که با ذوق خود را برای مسابقات دیگر ورزشی آماده کرده بودند اما در میانه راه از مسابقات انصراف دادند و به قول خودشان در شهرشان نادیده گرفته شدند چگونه در استانی دیگر می توانند از حقشان دفاع کنند.
چگونه میخواهید پاسخگو در برابر حق الناس باشید؟
چگونه روحیه مثبت و پر از امید را به فرزندانمان برخواهید گرداند؟
آیا فرزندان ما با روحیه ای که در ورزش داشتند و برای پیشرفت تلاش میکردند نمی توانستند آینده ورزشی انار را به سوی آینده ای درخشان سوق بدهد؟
چه کسی امید را به قلب های شکسته فرزندان ما برخواهد گرداند،فرزندانی که هر روز از سوی همکلاسانشان مورد تمسخر قرار میگیرند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=22025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. گتا بچه ها مردم،چجور با روحیشون بازی شده،چجور میخوایم انار پیشرفت کنه، بعد میاییم میگیم جوانان انار نیاز به مکان ورزشی دارند جوانان انار اوقات فراقتشون فلانه و ……. کاش یه کم وجدان بیدار داشته باشیم