تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
3
رییس اوقاف انار؛

اداره ثبت اسناد و املاک انار  تکلیف سندها را مشخص کند

  • کد خبر : 34693
  • 08 شهریور 1403 - 13:36
اداره ثبت اسناد و املاک انار  تکلیف سندها را مشخص کند

رییس اوقاف شهرستان انار گفت:حدود ۱۳ پلاک برای زمین های صدر آباد مشخص شده است که این پلاک ها خیلی دقیق و مشخص نیستند.

به گزارش صدای انار،در پی گلایه های مردم محله صدر آباد انار به بلاتکلیفی زمین های وقفی که محل تجمع زباله های ساختمانی  شده  و چهره محله را  مخدوش کرده  است،خبرنگار صدای انار این بار پیگیر این موضوع از رییس اداره اوقاف شهرستان انار شد.

در طی تماسی  عبدالرضایی شهردار انار متوجه شدیم شهرداری آماده همکاری برای ساماندهی زمین های وقفی است اما این زمین ها از سمت اداره اوقاف هنوز مشکلاتی را دارند که نمیشود به آن ها دست زد.

به همین منظور، به سراغ حجت الاسلام حسینی نوه رییس اداره اوقاف  شهرستان انار رفتیم.

رییس اوقاف شهرستان انار اظهار داشت:حدود ۱۳ پلاک برای زمین های صدر آباد مشخص شده است که این پلاک ها خیلی دقیق و مشخص نیستند و مساحت و حدودات آن مشخص نیست .

وی گفت:مشکل اصلی این زمین ها زارعانی هستند که در گذشته کشاورزی میکردند و امروز ادعا دارند که مالک این زمین ها هستند درصورتی که قانونا سند های ان ها ارزشی ندارد و باطل شده است .

حسینی نوه افزود: اداره اوقاف پیگیر سند های رسمی و ثبتی این زمین ها می باشد و با در دست داشتن سند رسمی و قانونی می‌توان حق زارعین را داد و زمین ها را مورد استفاده قرارداد۔

رییس اوقاف انار در پایان افزود:اداره ثبت اسناد و املاک باید تکلیف این سند ها را هرچه سریعتر مشخص نماید تا زمین ها مورد استفاده قراربگیرند و ما خواهان پیگیری هرچه سریعتر این موضوع هستیم.

گزارش:فاطمه رجبی زاده

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34693
  • دیدگاه‌ها برای اداره ثبت اسناد و املاک انار  تکلیف سندها را مشخص کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.