تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
8
فرمانده سپاه انار؛

اجرای بیش از ۳٠طرح و برنامه در شهرستان انار بمناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 31486
  • 27 آبان 1400 - 23:44
اجرای بیش از ۳٠طرح و برنامه در شهرستان انار بمناسبت هفته بسیج

سرهنگ ابراهیم پور گفت:در هفته بسیج بیش از ۳٠طرح و برنامه در شهرستان انار اجرا خواهد شد.

به گزارش صدای انار،فرمانده سپاه ناحیه انار در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در هفته بسیج بیش از ۳۰ عنوان برنامه را طراحی کردیم که قرار است انجام شود که برخی از آنها شاخص است و برخی از برنامه‌ها هم که جنبه عمومی دارد و همه جا انجام خواهد شد.
وی یکی از برنامه‌ها را یادواره‌های خانگی شهدا بیان کرد که خود خانواده شهدا برگزار می‌کنند و بسیج پشتوانه برای بهتر برگزار کردن این یادواره ها خواهد بود.
ابراهیم پور گفت: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج رزمایش خدمت رسانی است که محوریت آن روستای ده رئیس است این برنامه با همکاری تمام دستگاه‌ها صورت میگیرد، مثل شهرداری ها و دهیاری، شبکه بهداشت، فرمانداری، دامپزشکی و اداره ورزش و جوانان که خدمات پزشکی و واکسیناسیون انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه انارگفت: برنامه دیگر که برنامه جهادی است در حوزه عمرانی با کمک کمیته امداد و بهزیستی مشخص شده است که بسیجیان عمرانی و جهادی وارد عمل خواهند شد.
وی گفت: از دیگر برنامه ها اقتدار بسیج است که سوم آذر در امامزاده محمدصالح برگزار خواهد شد.

ابراهیم پور از دیگر اقدامات بسیج وام های اشتغال زایی بیان کردند که یکی از این اقدامات راه اندازی کارگاه خیاطی در روستای شاهم آباد بود و از دیگر اقدامات، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه که توسط خود مردم بوده است و حتی تعاونی هایی که شکل گرفته است که سرمایه خوبی در این صندوق‌ها قرار دارد و به سمت و سوی اشتغال خواهد رفت.

فرمانده سپاه ناحیه انار از دیگر اقدامات هفته ای بسیج جشنواره مالک اشتر بیان کردند که هدف از آن معرفی برترین های بسیج است که چهارم آذرماه این برنامه اجرا خواهد شد.
ابراهیم پور در مورد حلقه های صالحین در پنجم آذر خبر دادند که در روز جمعه قبل از خطبه های نماز جمعه برگزار خواهد شد و همچنین راهپیمایی در همان روز از طرف حوزه ها و پایگاه های بسیج به سمت محل برگزاری نماز جمعه صورت خواهد گرفت.
وی گفت: در منطقه لطف آباد  نمایشگاهی  در حوزه قالی بافی و صنایع دستی به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی از  برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در این هفته  خبر داد.
فرمانده سپاه انار در ادامه افزود:رزمایش محله آباد در فضای مجازی  که دو موضوع بررسی خواهد شد، که موضوع اول ظرفیت‌های روستاهای مختلف و موضوع دیگر مشکلات و آسیب‌های روستاها که شناسایی و پیگیری خواهد شد.
وی از برگزاری اردوهای زیارتی خودجوش با طرح حاج قاسم سلیمانی خبر داد که از دیگر اقدامات در این هفته است.
ابراهیم پور گفت از دیگر اقدامات هفته بسیج تشکیل شورای محله است که هدف آن رصد مشکلات و آسیب‌های محله است که بعد از شناسایی در شورای اداری مورد بررسی خواهد گرفت این شوراها با کمک ائمه جمعه، امامت جماعت و دهیاران و شوراها تشکیل می شود.

تنظیم خبر: سمیه جعفری مقدم

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31486
  • دیدگاه‌ها برای اجرای بیش از ۳٠طرح و برنامه در شهرستان انار بمناسبت هفته بسیج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.