تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024
7

مدیران اجرایی منزلت خبرنگاران را حفظ کنند

  • کد خبر : 1736
  • 26 مرداد 1395 - 22:52
مدیران اجرایی منزلت خبرنگاران را حفظ کنند

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب استان کرمان گفت: انتظار می‎رود که مدیران دستگاه‎های اجرایی شأن و منزلت خبرنگاران را به طور شایسته حفظ کنند.

 بختیار مجاز شامگاه سه‎شنبه در نشست خبری خانه مطبوعات و رسانه‎های جنوب استان کرمان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگ غنی این منطقه، جنوب کرمان را می‎توان، شهر تاریخ و رسانه نامید.

وی بیان داشت: کمیت و کیفیت افراد فعال رسانه و مطبوعات این منطقه زبانزد خاص و عام شده و توانسته است، کمک مؤثری به بهبود وضعیت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و … آن کند.

مجاز تصریح کرد: با استقرار خانه مطبوعات جنوب استان کرمان حضور فعال اهالی رسانه را در عرصه‎های مختلف شاهد هستیم و امیدواریم با استمرار این روند به مرور شاهد نمایش جایگاه واقعی خبرنگاران باشیم.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب استان کرمان خبرنگاران را در عین اقتدار، مظلوم دانست و ادامه داد: انتظار می‎رود که مدیران دستگاه‎های اجرایی شأن و منزلت خبرنگاران را آن‎گونه که باید شناخته و حفظ کنند.

وی افزود: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با تفکر فرهنگی و اندیشه آکادمیک خویش ارتباط و تعامل متقابل و دوسویه با اهالی رسانه برقرار کردند که جای تقدیر دارد.

مجاز عنوان کرد: با توجه به فعالیت ۴۰ نشریه در جنوب کرمان باید از ظرفیت گسترده آن‎‏ها در راستای اعتلا و ارتقا فرهنگ منطقه بهره گرفت.

وی این دانشگاه را از افتخارات بزرگ استان کرمان ذکر و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در سطح منطقه جنوب کرمان فعالیت‎های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و … گسترده‎ای انجام داده است.

مجاز با اشاره به اینکه بسیاری از مسؤولان این منطقه از همین دانشگاه فارغ‎التحصیل شده‎اند، خاطرنشان کرد: راه‎اندازی چهار رشته دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت می‎تواند، نقش اثرگذاری در ارتقا وضعیت آموزشی منطقه داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب استان کرمان ادامه داد: راهکارهای مناسب و تصمیم‎های صحیح و سنجیده تاکنون توانسته است، این دانشگاه از بحران‎های مختلف عبور دهد و به موفقیت برساند.

وی اظهار داشت: همچنین وجود چهار مجله علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از قابلیت‎های بی‎بدیل و مثال‎زدنی آن در سطح کشور و استان کرمان است.

 در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی با اعطای هدیه و لوح تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1736
  • دیدگاه‌ها برای مدیران اجرایی منزلت خبرنگاران را حفظ کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.