تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5

توصیه‌های فرمانده انتظامی انار به کارکنان پلیس راه

  • کد خبر : 4203
  • 09 آبان 1395 - 18:36
توصیه‌های فرمانده انتظامی انار به کارکنان پلیس راه

سرهنگ غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار در جمع کارکنان پاسگاه پلیس راه انار گفت: انجام وظیفه سخت پلیس راه در جاده‌ها می‌تواند همراه ارتباط مطلوب با رانندگان و هنرمندی در اعمال قانون رانندگان متخلف، اثرگذاری بهتری داشته و بر میزان رضایتمندی بیافزاید.

سرهنگ غضنفری افزود: جایگاه مردمی پلیس اقتضا می‌کند با درک شرایط اجتماعی حاضر و ضمن توجه به قانونمندی پلیس، توقعات، شرایط و حالات رفتاری افراد متخلف نیز مورد توجه قرار گیرد تا از تنش‌ها و حاشیه‌های رفتاری در سطح جامعه کاسته شود.

وی گفت: در اجرای ماموریت، پلیس راه شرایطی جهت انجام وظایف بر اساس واقعیات و رفتار‌شناسی اجتماعی وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها ارتباط صمیمی و منطقی تری میان مخاطبان پلیس راه و رانندگان به وجود خواهد آمد که هم در کاهش نارضایتی‌ها و هم در اثربخشی بیشتر اعمال جریمه متخلفین موثر خواهد بود.

فرمانده انتظامی انار در پایان اظهارداشت: در روزگار فعلی و با تکنولوژی‌های جدید، بایستی با تعامل همه دستگاه‌ها در فراهم ساختن زیرساخت‌ها، نظارت و اعمال مقررات به سویی حرکت کند که میزان مواجه فیزیکی مردم و پلیس به ویژه در حوزه رانندگی به حداقل ممکن برسد و باعث تداوم نظم رفتاری و دوام نظارت در طول مدت شبانه روز گردد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4203
  • دیدگاه‌ها برای توصیه‌های فرمانده انتظامی انار به کارکنان پلیس راه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.