تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10
فرمانده سپاه انار؛

بسیج متعلق به گروه و جناح خاصی نیست

  • کد خبر : 31479
  • 27 آبان 1400 - 8:39
بسیج متعلق به گروه و جناح خاصی نیست

فرمانده سپاه ناحیه انار گفت:بسیج چتری است که بر سر همه اقشار جامعه گسترده شده است و متعلق به گروه و جناح خاصی نیست.

به گزارش صدای انار،فرمانده سپاه ناحیه انار سرهنگ ابراهیم پور در نشستی با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تاسیس بسیج مستضعفین بیان کردند که بسیج از صدر اسلام بوده و میراث گرانبهای پیامبر اکرم «ص»است و حضرت علی «ع»اولین بسیجی عالم بوده است
وی گفت: بسیج در عرصه های جنگ سخت و جنگ نرم و اقدامات فرهنگی همیشه پررنگ بوده است و اقدامات شایسته ای انجام داده است.
ابراهیم پور گفت: بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست، بسیج یک نیروی مردمی است و وظیفه بسیج خدمت به دین و خدمت به مردم است و همیشه بسیج اولین نیرویی است که در همه عرصه ها حضور پیدا می کند
فرمانده سپاه ناحیه انار گفت: بسیج نقش تسهیلگری را دارد که در بحث کرونا و طرح شهید سلیمانی اقدامات ارزنده را انجام داده است.
وی گفت: بسیج چتری است که بر سر همه اقشار جامعه گسترده است و متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و برای ورود به بسیج هیچ چهارچوبی وجود ندارد مگر کسانی که جزء خط قرمزها باشند مثل منافقین.
ابراهیم پور در ادامه گفت: بسیج کارخانه انسان سازی است که در ورودی برای همه باز است و وقتی برای خروجی آن موفق هستیم که خروجی هایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی و شهید بیاضی زاده را داشته باشد.
وی گفت: هدف و فلسفه تشکیل بسیج، مردمی کردن دفاع و امنیت است که امام راحل و رهبر انقلاب فرمودند ارتش بیست میلیونی و ارتش ده‌ها میلیونی.
ابراهیم پور گفت: هفت عرصه ای که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بیان کردند و باید به آن بپردازیم شامل:حوزه علم و پژوهش،حوزه اخلاق و معنویت، حوزه اقتصاد، حوزه استقلال آزادی، حوزه سبک زندگی و حوزه مرزبندی با دشمن هستند، که در دو دوره ۵ ساله برنامه ریزی شده است و تحقق پیدا خواهد کرد.

تنظیم خبر:سمیه جعفری مقدم

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31479
  • دیدگاه‌ها برای بسیج متعلق به گروه و جناح خاصی نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.