تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9

امنیت ‌‌ایران توسط حاج قاسم سلیمانی در جهان تأمین شده‌/‌” آن بیست‌وسه نفر” افسانه واقعی هستند

  • کد خبر : 438
  • 31 تیر 1395 - 23:32
امنیت ‌‌ایران توسط حاج قاسم سلیمانی در جهان تأمین شده‌/‌” آن بیست‌وسه نفر” افسانه واقعی هستند

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه امروز امنیت ملی ما توسط حاج قاسم سلیمانی در جهان تأمین شده ‌است، گفت: یک روزی رستم و سهراب را به عنوان افسانه تاریخ برای ما می‌خواندند اما آن ۲۳ نفر افسانه واقعی هستند. نخستین همایش ” آن بیست‌وسه نفر” عصر امروز با حضور استاندار کرمان و جمعی از […]

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه امروز امنیت ملی ما توسط حاج قاسم سلیمانی در جهان تأمین شده ‌است، گفت: یک روزی رستم و سهراب را به عنوان افسانه تاریخ برای ما می‌خواندند اما آن ۲۳ نفر افسانه واقعی هستند.

نخستین همایش ” آن بیست‌وسه نفر” عصر امروز با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان برگزار ‌و در حاشیه این مراسم از سردیس شهید عباس سعادت پاریزی  رونمایی شد.

علیرضا رزم‌حسینی در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهید مدافع حرم شهید محمدعلی‌ الله‌دادی اظهار داشت: امام راحل نسل ۲۷ سال پیش را رهبری و فرماندهی کرد  و موجب عزت و اسلام در دنیا شد.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز که در دوران دفاع مقدس نبودند بدانند جوان حسین با حمایت همه قدرت‌های جهانی به ایران حماسه کرد، بیان کرد: در ۳۱ شهریورماه سال ۵۹ در زمانی که تازه انقلاب به وجود آمده و در حال تثبیت خود بود کشور را دچار بحران کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تعدادی از شهرهای ما را اشغال کردند و ناجوانمردانه مردم ما را به خاک و خون کشاندند، گفت: هشت سال پایداری و مقاومت جوانان وطن باعث شد با پیروزی کشور اسلامی ایران را در جهان سربلند کنیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه عاقبت صدام را همه دیدند و خداوند حق مظلوم را خواهد گرفت، بیان کرد: جوانان موج، موج در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند و توانسته‌ایم انقلاب را تثبیت کنیم.

وی وجود رهبری مقتدر همچون حضرت امام راحل را یکی از عوامل اقتدار دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در آن زمان فرمان امام راحل تکلیف شرعی بود و برای تحقق آن دست از پا نمی‌شناختند.

استاندار کرمان افزود: اتفاقاتی که در لشکر ۴۱ ثارالله می‌افتاد افسانه نبود زیرا جوانان ما اعتقاد واقعی و باور دینی داشتند.

رزم‌حسینی حمایت مردم در صحنه جبهه و پشت جبهه و  ایمان رزمندگان از دیگر عوامل اقتدار دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: ایمان رزمندگان باعث شد که ما هشت سال مقاومت کنیم و ناامید نشویم.

وی با اشاره به اینکه امروز حل مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه وظیفه مسئولان با همراهی مردم است، تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی هم باید مثل دوران دفاع مقدس جهادی وارد شد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: ما در ۳۰ ماه گذشته ایده‌ای در شهرستان قلعه‌گنج مطرح‌ کرده‌ایم و خوشبختانه با حمایت مردم به یک الگوی اقتصادی در کشور مطرح شده است.

رزم‌حسینی بیان کرد: امروز بعد از گذشت چند ماه امید به میان مردم آمده و ضریب امنیتی در شهرستان قلعه‌گنج به شدت افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم پول یارانه را برای توسعه اقتصادی شهرستان خود هزینه می‌کنند، گفت: در سال ۹۳ به تمام دانش‌آموزان قلعه‌گنجی که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و معدل آن‌ها بالای ۱۸ بود، جایزه داده شد و در سال ۹۴ دانش‌آموزانی که معدل آن‌ها بالای ۱۸ بود به ۶ هزار نفر رسیدند.

استاندار کرمان افزود: امروز که استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی تبدیل شده باید ایده‌های نو و طرح‌های جدید ارائه و اجرایی شود و از کارهای روز‌مره و جاری خودداری شود.

رزم‌حسینی تصریح کرد: امروز شرکت‌های توانمند اقتصادی داوطلبانه تقاضای انجام فعالیت‌های اقتصادی را در استان دارند و این اعتمادسازی به وجود آمده است.

وی با تأکید براینکه ارکان حکومت باید در توسعه اقتصادی با همدلی  و همراهی وارد شوند و کمک کنند، گفت: ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی کار اصلی ائمه جمعه است.

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیریت جهادی جانشین مدیریت جناحی شود، افزود: جناح‌بندی‌های سیاسی چالش اصلی کشور است و دوران دفاع مقدس جناح و حزب نبود همه با یک هدف و با وحدت کلمه آمده بودند تا در جبهه حضور داشته باشند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه سیرجان از ظرفیت بالایی برخودار است و با مدیریت جهادی به جنگ بیکاری برویم، تصریح کرد: تنها راه نجات استان   ایجاد شغل برای فرزندان مردم فراهم شود.

وی یادآورشد: دوران انتخابات گذشته است و باید با وحدت کلمه و فارغ از مسائل سیاسی در رفع دغدغه مردم که اشتغال‌زایی فرزندانشان است تلاش کنیم.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه امروز امنیت ملی ما توسط حاج قاسم سلیمانی در جهان تأمین شده و باعث افتخار کشور و استان شده است، گفت: یک روزی رستم و سهراب  را به عنوان افسانه تاریخ برای ما می‌خواندند اما آن ۲۳ نفر افسانه واقعی هستند و ما به چشم خودمان شجاعت و مقاومت ۲۳ نفر از جوانان این مرز و بوم که عمدتاً هم کرمانی بودند را دیده‌ایم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=438
  • دیدگاه‌ها برای امنیت ‌‌ایران توسط حاج قاسم سلیمانی در جهان تأمین شده‌/‌” آن بیست‌وسه نفر” افسانه واقعی هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.