تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
2
امام جمعه شهرستان انار؛

غزه یک دانشگاه بزرگ و یک مدرسه استکبار ستیز در دنیا است

  • کد خبر : 34233
  • 03 آذر 1402 - 17:41
غزه یک دانشگاه بزرگ و یک مدرسه استکبار ستیز در دنیا است

حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی گفت: امروز غزه یک دانشگاه بزرگ و یک مدرسه استکبار ستیز  بزرگ در دنیا است که  درس اعتماد به وعده های الهی و درس وحدت و اتحاد را برای ما ثابت کرد.

به گزارش صدای انار،حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار ضمن سفارش همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه گفت فرزندان هدیه ای هستند که خداوند در اختیار اولیا قرار داده است و وظیفه پدران ومادران است که در آموزش مسائل شرعی و اعتقادی فرزندان تلاش نمایند و آنان را به اقامه نماز سفارش کرده و به خواسته های معقول آنان توجه کنند.

خطیب جمعه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و بر نگه داشتن حرمت ایام فاطمیه تاکید کرد و درباره مقام و منزلت حضرت فاطمه (س) همین بس که پیامبر اسلام (ص)او را ام ابیها خواند.

وی ضمن توصیف غزه مظلوم و مقتدر گفت امروز غزه یک دانشگاه بزرگ و یک مدرسه استکبار ستیز بزرگ در دنیا است که درس اعتماد به وعده های الهی و درس وحدت و اتحاد را برای ما ثابت کرد.

امام جمعه انار گفت: هدف اسرایئل غاصب بعد از شکست در برابر حمله طوفان الاقصی وادار کردن مردم غزه به کوچ کردن و ترک سرزمین خود بود که با ایستادگی و مقاومت مردم روبرو شد مردم مقاوم و مجاهد غزه تمام سختی ها و کمبود ها و مصیبت ها را تحمل کردند و مقتدرانه در برابر رژیم غاصب اسرائیل ایستادند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در پایان گفت فرهنگ بسیج و بسیجی مدیون بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی ره هستیم و امام راحل محصول واقعی انقلاب را در قالب بسیج طراحی کرد و امروزه بیشتر از هر زمانی به تفکر و اندیشه پاک بسیجی نیاز داریم و تفکر بسیجی در همه عرصه ها نجات بخش کشور است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34233
  • دیدگاه‌ها برای غزه یک دانشگاه بزرگ و یک مدرسه استکبار ستیز در دنیا است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.