تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
14
دکتر مظفری معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛

ساخت ساختمان بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار در ۲۲ بهمن امسال به پایان می رسد

  • کد خبر : 28981
  • 02 شهریور 1399 - 22:53
ساخت ساختمان بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار در ۲۲ بهمن امسال به پایان می رسد

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت:از خیرین می‌خواهم که مثل همیشه پای کار باشند.

به گزارش صدای انار، ۲ شهریور ماه دکتر مظفری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به همراه مسئولین دایره های فنی و مالی  دانشگاه و مسئولین شبکه بهداشت ودرمان و  بیمارستان انار از طرح های عمرانی در حال ساخت بخش درمان شبکه بهداشت و درمان انار بازدید کردند.

دکتر مظفری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص بیمارستان در حال احداث شهرستان انار به خبرنگار صدای انار گفت : قرار بود کل پروژه ساخت بیمارستان انار با ۸ میلیارد تومان تمام شود اما متاسفانه با مشکلات اولیه مثل قراردادی که با کارفرما و پیمانکار بسته شد،پیمانکار به تعهداتش عمل نکرد و به مشکل برخورد و پروژه متوقف شد بنابراین برای رفع نیاز به پیمانکار جدید که به تشریفات خاص خودش نیاز دارد زمان بر بود، باعث شد که پروژه از دور کاری خودش خارج شود.
وی گفت: طبق جلسه‌ای که امروز با پیمانکار ،حول موضوع سرعت کار این پروژه داشتیم متاسفانه با برخورد با موضوع و محدودیت‌های کرونا باعث شد که حدود ۶_۷ ماه درگیر این موضوع شویم و زمان را به عقب بیاندازد.
مظفری گفت: با پیگیری‌هایی که رئیس دانشگاه و دوستان در این مورد دارند در تلاشیم که در حوزه توسعه با پیگیری‌هایمان اعتباری نزدیک به ۱۵ میلیارد با پیمانکار بستیم را سرعت بدهیم.
وی افزود:با همکاری معاون عمرانی فرمانداری شهرستان انار باید به طریقی باتوجه به افزایش قیمت‌ها به پیمانکار کمک کرد.
وی در ادامه گفت: یکی از دلایلی که این پروژه به کندی پیش می‌رود قیمت‌هایی است که در قسمت‌های مختلف افزایش یافته است،به عنوان مثال یکی از مسائلی که مطرح شد بحث تابلو برق این پروژه است که ۸۰۰ میلیون تومان پیمانکار را متضرر کرده است.

مظفری گفت: آنچه که الان تعهدگرفتیم که در ۲۲ بهمن امسال حداقل بتوانیم ساخت ساختمان رابه موازات تجهیزاتش تمام کنیم،با این حال افتتاح این پروژه در ۲۲ بهمن هم دارای موانع بسیار زیادی می‌باشدکه یکی از موانعش این است که پیمانکار دیگر علاقه به همکاری و ادامه تکمیل پروژه را ندارد،اما ما تعهدی از پیمانکار گرفته‌ایم که امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

دکتر مظفری در خصوص تجهیز بیمارستان بعد از ساخت ساختمان گفت: تهیه  تجهیزات بسیار هزینه بر است به عنوان مثال دستگاه سونوگرافی نزدیک به یک میلیارد هزینه دارد اما همین که این بیمارستان ساخته شود دولت کمک می‌کند و من از همکاری خیرین عزیز شهرستان انار تقدیر وتشکر می‌کنم و از خیرین می‌خواهم که دراین مورد‌هم مثل همیشه پای کار باشند، باحضور پررنگ همین خیرین است که پروژه‌های شهرستان انار از جمله تکمیل کلینیک تخصصی، امها زباله وخانه‌های سازمانی(خانه پزشکان) و… شهرستان انار انشاالله توسعه خواهد یافت و تمام خواهد شد.
وی گفت:به عنوان مثال همین پروژه خانه‌های سازمانی ،به کمک خیرین جهت تهیه تجهیزاتش نیاز داریم و الان در ماه محرم قرار داریم که قبلا با سفره‌های نذری که نزدیک به ۲۰۰ میلیون خرج می‌شد باتوجه به اینکه درحال حاضر در شرایط کرونا قرار گرفته‌ایم این هزینه‌ها را صرف تهیه تجهیزات این پروژه‌ها کنیم چرا که امام حسین(ع) هم به این نوع نذور رضایت دارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود:با توجه به آماری که امروز خانم دکتر اناری‌دخت به من داده‌اند در این هفته ۴۴ عمل جراحی و ۶ حراجی لاپاراسکوپی و۲۱ مورد زایمان و ۱۴۰۰ مورد مراجعه به اورژانس در بیمارستان  صورت گرفته است که این آمار نسبت به رفسنجان بی نظیر است.
مظفری در پایان گفت: این آمار نشان‌دهنده نیاز به همت همگی می‌باشد و حضور هرچه بیشتر وگرمتر خیرین می‌باشد که به همه این پروژه‌ها سرعت خواهد بخشید.

عکس و گزارش:منصور زارع

تنظیم گزارش:نرگس سلطانی

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28981
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ساختمان بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان انار در ۲۲ بهمن امسال به پایان می رسد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.