تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
12
دکتر جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی؛

در خصوص تکمیل جاده امینشهر_انار قول نمی دهم ولی پیگیری خواهم کرد

  • کد خبر : 28989
  • 02 شهریور 1399 - 23:23
در خصوص تکمیل جاده امینشهر_انار قول نمی دهم ولی پیگیری خواهم کرد

دکترجلالی گفت:ما در مجلس اگر قول دهیم که  جاده انار-امینشهر و پل تقاطع غیر هم سطح کمربندی انار را تمام کنم این قول، مستندی نمیتواند داشته باشد و حتی ضمانت اجرایی ندارد چون کسی می‌تواند قول دهد که ارتباطات اجرایی، منابع تامین مالی، شرکت و قرارداد در اختیارش باشد، بنابراین نمی‌توانم قول دهم اما من حتما پیگیری خواهم کرد.

به گزارش صدای انار،دکتر جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشرفت فیزیکی پروزه جاده انار-امینشهر به خبرنگار صدای انار گفت:یکی از لاین‌های این جاده به اتمام رسیده است و لاین بعدی درحال آماده‌سازی می‌باشد.

وی گفت:ما در مجلس اگر قول دهیم که  جاده انار-امینشهر و پل تقاطع غیر هم سطح کمربندی انار را تمام کنم این قول، مستندی نمیتواند داشته باشد و حتی ضمانت اجرایی ندارد چون کسی می‌تواند قول دهد که ارتباطات اجرایی، منابع تامین مالی، شرکت و قرارداد در اختیارش باشد، بنابراین نمی‌توانم قول دهم اما من حتما پیگیری خواهم کرد.
وی  در خصوص پروژه پل تقاطع غیر هم سطح کمربندی انار گفت:جناب زهرودی فرماندار و جناب آقای برهانی بخشدار انار باید به ما دستور دهند که از طریق وزارت راه پیگیر پل روگذر جاده انار شویم که حتما اینکار را انجام خواهیم داد.

زهرودی فرماندار انار در ادامه در خصوص جاده انار-امینشهر گفت:علی رغم اینکه این پروژه زمان زیادی را برد خوشبختانه نیمی از هردوباند ساخته شده است در ابتدا این پروژه قرار بود فقط تعریض و روکش آسفالت انجام شود که با بررسی‌های انجام شده فهمیدیم که زیرسازی این جاده بسیار خراب است که با کمبود این بودجه‌ها حیف است هزینه کنیم و در یکسال الی یکسال ونیم دیگر این جاده باز شکاف داشته باشد بنابراین تصمیم براین شد که آسفالت جاده جمع شود ودوباره زیرسازی جاده انجام شود و دوباند شود که به دلیل کمبود اعتبار کمی زمان برد ولی در ادامه کار ما دوباره امسال اعتبار گذاشته‌ایم که در حال حاضر اداره راه موافقت نامه‌اش را مبادله کند مناقصه‌ای برگزار می‌کند و پیمانکار جدید ادامه کار را انشاالله بزودی شروع خواهد کرد.
دکتر جلالی خطاب به فرماندار انار اظهار داشت  آیا  شروع پیمانکار جدید قابل پیش بینی است؟فرماندار شهرستان انار گفت: اگر پیمانکار توانمندی پیدا شود ومناقصه را بردارد این دو کیلومتر باقی مانده کار سختی نیست.
زهرودی درپایان در مورد تقاطع  غیر هم سطح کمربندی انار گفت:تقاطعات هم سطح شهرستان چون از پروژه‌های ملی می‌باشد ما از استانی پولی برایشان نمی‌گذاریم و چون پیمانکار مطالباتی از شرکت زیرساخت‌های راه‌های کشور دارد باعث شده این پروزه پیشرفت کندی داشته باشد و پیگیری های لازم انجام شد و  قرار شد کارشناسان هفته آینده برای بازدید این پروژه به شهرستان انار بیایند.

عکس و گزارش:منصور زارع

تنظیم گزارش: نرگس سلطانی

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28989
  • دیدگاه‌ها برای در خصوص تکمیل جاده امینشهر_انار قول نمی دهم ولی پیگیری خواهم کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.