تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024
11

امام جمعه اناراز اعضای شورای اسلامی شهر جهت انتخاب شهردار شهر انارتشکر کرد

  • کد خبر : 9720
  • 31 شهریور 1396 - 20:12
امام جمعه اناراز اعضای شورای اسلامی شهر جهت انتخاب شهردار شهر انارتشکر کرد

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته از اعضای شورای اسلامی شهر جهت انتخاب شهردار شهر انارتشکر کرد و گفت: بعد از بررسی ها و تحقیقات گسترده و دقت نظر به برنامه‌های ارائه شده گزینه های مختلف، سرانجام مهندس علی رحیمی را برای این سمت انتخاب نمودند وایشان در سمت قبلی خود ابقا شدند.

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته از اعضای شورای اسلامی شهر جهت انتخاب شهردار شهر انارتشکر کرد و گفت: بعد از بررسی ها و تحقیقات گسترده و دقت نظر به برنامه‌های ارائه شده گزینه های مختلف، سرانجام مهندس علی رحیمی را برای این سمت انتخاب نمودند وایشان در سمت قبلی خود ابقا شدند.
وی افزود:امیدواریم در این دوره چهارساله شورای محترم شهر و شهرداری بتوانند گامهای اساسی را در عمران و آبادانی شهر انار بردارند.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار مواضع گستاخانه و ضد ایرانی رئیس جمهور امریکا را محکوم نمود و گفت:ملت بزرگ ایران تحت تأثیر این مواضع گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا واقع نخواهند شد وبه فرمایش امام خمینی؛ آمریکا را همچنان شیطان بزرگ دانسته و هرگز تسلیم زورگویی ها و زیاده‌خواهی‌های آنها نخواهند شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الهام از نهضت عظیم عاشورا و ایمان راسخ با ایستادگی و روحیه شهادت طلبی در مقابل رژیم بعث عراق و همه حامیانشان چنان ایستادندکه یادآوری آن مجاهدت ها پشت دشمن را میلرزاند.
امام جمعه شهرستان انار به بازگشایی مدارس اشاره نمود و گفت:اول مهرماه آغاز تحصیل و تلاش و آغاز تعلیم و تربیت است و سرنوشت هر کشوری به کیفیت و محتوای آموزشی و پرورشی است.
وی به اهداف نهضت عاشورای حسینی پرداخت و گفت نفی طاغوت و طاغوتیان و اقدام و قیام عملی و ایجاد حکومت اسلامی از اهداف نهضت عاشورا است .

حجت الاسلام منتظری با اشاره به هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت:امر به معروف و نهی منکر از جمله واجباتی است که ریشه در آموزه‌های قرآنی دارد و ابی عبدالله الحسین علیه السلام با نهضت عاشورا این فریضه الهی را احیا کرد.

photo_2017-09-22_20-07-35 photo_2017-09-22_20-07-42

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9720
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه اناراز اعضای شورای اسلامی شهر جهت انتخاب شهردار شهر انارتشکر کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.