تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ 21 ربيع ثاني 1446 Thursday, 24 October , 2024
8

پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 9189
  • 17 مرداد 1396 - 9:55
پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار

حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار پیامی به شرح زیر صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

  بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷مرداد ماه در تقویم تاریخ کشورمان که با نام زیبای خبرنگار عجین شده، یک روز بزرگ است. روزی که  یادآور همت و تلاش مجاهدانه اهالی قلم در حرفه ی شریف خبرنگاری و آگاهی بخشی به جامعه است.
این روز شکوهمند که به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار نام‌گذاری شده، فرصت مناسبی برای ارج نهادن به  زحمات فراوان و تلاش های صادقانه‌ی اصحاب رسانه است که برای ارائه ی اطلاعات درست به  مردم  و پی‌گیری مشکلات جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
بدون تردید در دنیای امروز که عصر اطلاعات و ارتباطات نام گرفته است، رسانه ها و مطبوعات از جایگاه و اعتبار بالایی برخوردارند، به طوری که امروزه  یکی از شاخص های مهم پیشرفت و  توسعه یافتگی جامعه، برخورداری از توان و قدرت رسانه ای تاثیرگذار است.
در این میان اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه ی آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم به جهت رسالت بزرگ، ارزشمند و در عین حال خطیر در عرصه اطلاع ‌رسانی نقش بی بدیلی در رشد و بالندگی جامعه دارند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه شهید محمود صارمی و سایر شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی به خصوص خبرنگاران پرتلاش شهرستان انارتبریک گفته، توفیق روز افزون این عزیزان را در سایه ی فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همراه با دولت تدبیر و امید از خدای متعال مسألت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9189
  • دیدگاه‌ها برای پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.