تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4

هدف اصلی آمریکایی ها در وضع تحریم ها ایجاد جنگ روانی و اختلاف بین مردم و مسئولین است

  • کد خبر : 9055
  • 31 تیر 1396 - 9:20
هدف اصلی آمریکایی ها در وضع تحریم ها ایجاد جنگ روانی و اختلاف بین مردم و مسئولین است

حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه گفت:هدف اصلی آمریکایی ها در وضع تحریم ها ایجاد جنگ روانی و تشدید اختلافات و دوگانگی بین مردم و مسئولین و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه گفت:نهاد ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب هستند در اولویت تهاجمات کور و تحریم های آمریکا و هم پیمانانشان قرار گرفتند.

وی اظهارداشت:هدف اصلی آمریکایی ها در وضع تحریم ها ایجاد جنگ روانی و تشدید اختلافات و دوگانگی بین مردم و مسئولین و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی است.

امام جمعه انار گفت:حال که دولتمردان هم اقرار به نقض برجام توسط آمریکایی‌ها می کنند لازم است با هوشمندی و اتحاد ملی با دقت عمل و با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه ها و توطئه های شوم آمریکا را خنثی نمایند.

وی افزود:دشمنان به دین و تقوا و بصیرت مردم حمله کرده اند و نماز های جمعه به عنوان میدان مبارزه و قرارگاه های ایمان و تقوا و بصیرت در مقابل توطئه ها و هجمه های دشمن ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان اظهارداشت:زنان و دختران مسلمان باید از شخصیت گرانقدر خود نگهداری نموده و به هیچ قشر گروه و سایت و شبکه ای اجازه ندهند برای گسترش اهداف ضد دینی و ضد ارزشی خودشان از آنها استفاده ابزاری کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9055
  • دیدگاه‌ها برای هدف اصلی آمریکایی ها در وضع تحریم ها ایجاد جنگ روانی و اختلاف بین مردم و مسئولین است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.