تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024
12

پیام دکتر یوسفی ریاست بیمارستان اناردر پی کسب درجه کیفی ۱ در فرایند کشوری اعتباربخشی بیمارستان انار‎

  • کد خبر : 8962
  • 12 تیر 1396 - 16:02
پیام دکتر یوسفی ریاست بیمارستان اناردر پی کسب درجه کیفی ۱ در فرایند کشوری  اعتباربخشی بیمارستان انار‎

بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار موفق به اخذ درجه کیفی ۱ در فرایند کشوری اعتباربخشی بیمارستانها گردید .

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار موفق به اخذ درجه کیفی ۱ در فرایند کشوری  اعتباربخشی بیمارستانها گردید .

در همین زمینه دکتر هومن یوسفی ریاست بیمارستان در پیامی به تشریح این دستاورد پرداختند :  

به نام خداوند حکیم

با سلام و درود خدمت مردم شریف شهرستان انار و حومه که با همت بلند خود در کمک به ابادانی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) توانسته اند گام مهمی در برآورد یکی از اصلی ترین نیازها و خواسته های ضروری مردم منطقه بردارند . هم اکنون پس از گذشت بیش از ۱ سال به عنایت پروردگار بزرگ و همچنین کمک بی دریغ مسئولین شبکه بهداشت ودرمان و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  و مهمتر از همه تلاش و پشتکار بی نظیر پرسنل بیمارستان در تمام بخش های درمانی ، اداری و پشتیبانی که با کمترین امکانات توانستند با توکل برخدا ، حسن رفتار و سرلوحه قراردادن هدف بزرگ رضایت مندی خداوند متعال و مردم ، فرایند  اعتبار بخشی بیمارستانها که هر ساله در سراسر کشور و برای تمامی بیمارستانها با هدف تعیین درجه کیفی و ارتقاء کیفیت بیمارستانها انجام می شود را به اتمام رسانده و در این آزمایش درجه کیفی یعنی درجه ۱ را برای بیمارستان بدست آورند . بی شک بدست آوردن چنین نتیجه ای برای بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) انار که از لحاظ امکانات و منابع مالی دارای محدودیت بسیار  می باشد نوید بخش دارائی هایی همچون نیروی انسانی پویا، مهربان و دلسوز است که برای نجات و کمک به همشهریان و مردم ار دل کار می کنند و از جان خود می گذرند .

در اینجا ضمن تبریک به خاطر این دست آورد بزرگ برای بیمارستان  از مردم خوب شهر انار می خواهم با اعتماد به بیمارستان و پرسنل آن و عدم رجوع غیر ضروری به شهرهای همجوار در مورد بیماریهایی هم چون درمان انواع عفونت ها ، انواع اعمال جراحی عمومی ،زنان و زایمان و اطفال و نوزادان و …. راه را برای توسعه روز افزون بیمارستان فراهم نمایند و مطمئن باشند که مجموعه بیمارستان با تمامی امکاناتی که دارد حداکثر تلاش  خود را برای بهبودی بیماران به انجام می رساند .

در پایان برای تمامی مردم عزیز شهرستان انار آرزوی سلامتی و تندرستی دارم .

بیماران دوستان خدا هستند ،

برای تمامی دوستان خدا آرزوی سلامتی و بهبودی داریم.

با تشکر

دکتر هومن یوسفی

ریاست بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8962
  • دیدگاه‌ها برای پیام دکتر یوسفی ریاست بیمارستان اناردر پی کسب درجه کیفی ۱ در فرایند کشوری اعتباربخشی بیمارستان انار‎ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.