تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
8

اولین کمیته پیشگیری از بیماری سرطان شهرستان اناربرگزارشد

  • کد خبر : 6524
  • 11 بهمن 1395 - 21:19
اولین کمیته پیشگیری از بیماری سرطان شهرستان اناربرگزارشد

اولین کمیته پیشگیری از بیماری سرطان شهرستان در محل فرمانداری با حضور آقای بهنویی معاون ساسی اجتماعی فرماندار، آقای مهندس موسی زاده رییس مرکز بهداشت شهرستان، کارشناسان مرکز بهداشت، شهردار امین شهر، رییس تربیت بدنی، رییس محیط زیست و نمایندگانی از شهرداری انار، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار، اولین کمیته پیشگیری از بیماری سرطان شهرستان در محل فرمانداری با حضور بهنویی معاون سیاسی اجتماعی  فرماندار،  مهندس موسی زاده رییس مرکز بهداشت شهرستان، کارشناسان مرکز بهداشت، شهردار امین شهر، رییس تربیت بدنی، رییس محیط زیست و نمایندگانی از شهرداری انار، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، آقای مهندس موسی زاده ضمن تعریفی جامع از بیماری سرطان و راههای پیشگیری از آن خواستار برنامه جدی تر ارگانها و سازمانهای مربوطه در این زمینه شدند. که از جمله آنها برخورد شدیدتر جهاد کشاورزی با فروش سم های غیر مجاز و همچنین آموزش کشاورزان منطقه (در سطح شهر و روستا) جهت استفاده کمتر از سم ها تا حد کمتر و همچنین رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از سم برشمرد.

قرار است این کمیته هر ۳ ماه یکبار برگزار و ادارات مربوطه گزارشی از فعالیت و عملکرد خود در زمینه پیشگیری از سرطان ارائه نمایند.

photo_2017-01-30_23-12-08 photo_2017-01-30_23-12-13

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6524
  • دیدگاه‌ها برای اولین کمیته پیشگیری از بیماری سرطان شهرستان اناربرگزارشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.