تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
11

تعریض وشانه سازی جاده انار-قربان آباد

  • کد خبر : 6461
  • 06 بهمن 1395 - 15:46
تعریض  وشانه سازی جاده انار-قربان آباد

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار در تاریخ پنجم بهمن از سه راهی قربان آباد به سمت روستاهای خالق آباد، قربان آباد،علی آباد و اسد آباد شروع به شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی که یکی از دغدغه اهالی روستاهای مذکور بود،کرد.

مهندس علینژاد رئیس اداره راهداری شهرستان انار اظهارداشت: با توجه به جلسه ای که سوم بهمن ماه در خصوص مشکلات روستاهای علی آباد و قربان آباد توسط فرماندار محترم در محل مسجد علی آباد تشکیل گردید، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در تاریخ پنجم بهمن از سه راهی قربان آباد به سمت روستاهای خالق آباد، قربان آباد،علی آباد و اسد آباد شروع به شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی که یکی از دغدغه اهالی روستاهای مذکور بود،کرد.

وی گفت: نصب تابلو و علایم و لکه گیری سطح آسفالت  در جهت بالا بردن ایمنی محور نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری شهرستان انارتصریح کرد: همچنین تسطیح نخاله های تخلیه شده توسط افراد سود جو در حریم جاده انار_ نوق برای پنجمین مرحله بخشی از عملکرد نیروهای راهداری بود. با توجه به اینکه تابلو “تخلیه نخاله در حریم جاده ممنوع می‌باشد” توسط شهرداری محترم انار تهیه و در محور مذکور نصب گردیده اما متاسفانه باز هم برخی افراد اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی و غیره در حریم جاده می‌کنند.

مهندس علینژاددر پایان اظهارداشت: “بازتاب چشم گربه ای” نیز در سه راهی قربان آباد که یکی از نقاط پر تصادف است، توسط نیروهای راهداری شهرستان انار نصب و در راستای ایمن سازی بیشتر سه راهی قربان آباد در محور انار- نوق با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان مکاتبه و پیگیری شده است.

photo_2017-01-25_15-25-50 photo_2017-01-25_15-25-53

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6461
  • دیدگاه‌ها برای تعریض وشانه سازی جاده انار-قربان آباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.