تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
10

فرماندار انار:دست فروشان انار بایدساماندهی و مجوزدار شوند/برخورد جدی و قانونی با تداخل صنفی

  • کد خبر : 5059
  • 07 آذر 1395 - 17:06
فرماندار انار:دست فروشان انار بایدساماندهی و مجوزدار شوند/برخورد جدی و قانونی با تداخل صنفی

فرماندار انار گفت:جهت رفاه حال شهروندان اناری باید ارگانهای ذیربط بصورت جدی با تداخل صنفی و گرانفروشی مبارزه و باتوجه به حضور نماینده تعزیرات حکومتی در شهرستان اصناف متخلف را به تعزیرات معرفی و برخورد قانونی و جدی بعمل آید.

به گزارش انارآنلاین،۷ آذرماه کمیسیون نظارت بر اصناف و کمیته تنظیم بازار شهرستان انار به ریاست آقای طباطبائی فرماندار انار و با حضور اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید.

 طباطبائی در این جلسه پس از استماع گزارش ادارات مرتبط با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر بازار اظهار داشت جهت رفاه حال شهروندان اناری باید ارگانهای ذیربط بصورت جدی با تداخل صنفی و گرانفروشی مبارزه و باتوجه به حضور نماینده تعزیرات حکومتی در شهرستان اصناف متخلف را به تعزیرات معرفی و برخورد قانونی و جدی بعمل آید.

 وی به مسئولین علی الخصوص ادارات مرتبط با اصناف تاکید نمودند که جهت رفاه حال مردم و کاهش مشکل گرانفروشی و چند نرخی بودن در بازار به مسئولیت خود پیرامون بازار به خوبی عمل نموده و نظارت کامل داشته باشند.

 در این جلسه همچنین مقرر شد از تاریخ ۹ آذرماه بصورت جدی با تخلف تداخل صنفی برخورد و موارد تخلف به تعزیرات معرفی شود همچنین باید دست فروشان بومی انار ساماندهی و مجوز کسب نموده و در محلی مناسب فعالیت نمایند.

 اتاق اصناف نیز موظف شد با هماهنگی اداره صنعت معدن و تعزیرات حکومتی نظارت ویژه ای بر اصناف شهرستان داشته باشند.

 لازم بذکر است که مسئولین مجمع امور صنفی نیز موازی با قانون و مقررات نظام صنفی اقداماتی جهت جلوگیری از تداخل صنفی در واحد های صنفی خود انجام داده اند که فرماندار از این اقدام آنها تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد تا کلیه اصناف مومن و متدین شهرستان نیز با در نظر گرفتن قانون و مقررات و رعایت انصاف فضایی مناسب برای مردم شهرستان و کسب روزی حلال فراهم آورند.

contentimages_36004

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5059
  • دیدگاه‌ها برای فرماندار انار:دست فروشان انار بایدساماندهی و مجوزدار شوند/برخورد جدی و قانونی با تداخل صنفی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.