تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
7

اوائل سال آینده اداره تعزیرات انار راه اندازی می شود

  • کد خبر : 4177
  • 09 آبان 1395 - 17:42
اوائل سال آینده اداره تعزیرات انار راه اندازی می شود

فرماندارانار:با مستقر شدن اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان ،آسیبهایی که در سیستم بازار به مردم ایجاد می شود را می توانیم جلوگیری کنیم.

به گزارش انارآنلاین، ۹ آبانماه طی جلسه ای باحضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان و فرماندار انار راه اندازی تعزیرات انار مورد پیگیری قرار گرفت. آقای طباطبائی فرماندار انار در این جلسه ضمن تشکر از قبول دعوت و عزیمت آقای میری به شهرستان انار گفت در جلسات مختلف کمیسیون نظارت بر اصناف عدم حضور تعزیرات در شهرستان کاملا محسوس بوده و نیاز است که با مساعدت مدیر کل محترم این ضعف شهرستان برطرف شود و از مدیر کل محترم تعزیرات خواستند تا حضور تعزیرات را در شهرستان انار پررنگ تر و اداره تعزیرات را در این شهرستان راه اندازی نمایند.

فرماندار انار افزود با قوی کردن سیستم نظارتی اصناف و سایر دستگاههای مرتبط می توانیم از برخی تخلفات و چند نرخی بودن جلوگیری کنیم تا بتوانیم رضایت مردم شهرستان انار را جلب کنیم.

طباطبائی افزود:با مستقر شدن اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان ،آسیبهایی که در سیستم بازار به مردم ایجاد می شود را می توانیم جلوگیری کنیم.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز در ادامه اظهار داشت هدف ما بحث پیشگیری است و ما آمادگی داریم که هرجا نیاز است وارد عمل شویم و همکاری کنیم.

وی افزود:قول می دهیم حضورمان در شهرستان انار پر رنگتر باشدو هر جا مشکلی پیش آمد سریع وارد عمل شویم و حداقل در هر ماه ۳ روز  همکاران ما در شهرستان انار حضور داشته باشند.

وی همچنین افزود به حول و قوه الهی در اوائل سال آینده اداره تعزیرات انار راه اندازی خواهد شد.

contentimages_33239

وی در ادامه پاره ای از قوانین نظام صنفی را برای حضار و اعضای کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان یادآور شدند. در ادامه حضار در جلسه پیرامون موضوعات مختلفی همچون بازدیدهای مشارکتی ،آموزش اصناف جهت بالابردن اطلاعات آنها در مورد قانون ،نحوه ساماندهی واحدهای صنفی سیار،استفاده اصناف از برچسب های متحد الشکل قیمتها،صدور فاکتور توسط اصناف و … با مدیر کل محترم تبادل نظر کردند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4177
  • دیدگاه‌ها برای اوائل سال آینده اداره تعزیرات انار راه اندازی می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.