تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
9

پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده در انار تشییع شد+تصاویر

  • کد خبر : 3745
  • 27 مهر 1395 - 19:30
پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده در انار تشییع شد+تصاویر

پیکر مطهر نخستین روحانی شهید مدافع حرم استان کرمان با قرائت زیارت عاشورای حسینی بر دستان مردم انار تشییع شد.

به گزارش انارآنلاین، عصرامروز با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان انار،پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده از محل میدان بسیج تا امامزاده محمدصالح(ع)بر دستان مردم شهید پرور انار تشییع شد.

دراین مراسم که با حضور مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهیدان، جوانان هیئتی وجمع پرشور مردم انار برگزار شد زیارت عاشورای حضرت اباعبدالله حسین(ع) قرائت شد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در این مراسم با اشاره به اینکه شهید حجت الاسلام بیاضی زاده با شهادت در راه خدا به سعادت و کمال انسانی رسید، اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم از مقام و ارزش بالایی برخوردارند زیرا اگر ایثار و فداکاری آنان نبود چیزی از حرم اهل البیت(ع) در عراق و سوریه باقی نمی ماند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: مدافعان حرم مجاهدان مخلص دست از دنیا شسته ای هستند که از اماکن مقدس شیعیان به عنوان شناسنامه شرافت ما دفاع می کنند. وی قدرت و شکوه دین مبین اسلام را در جهاد و شهادت دانست و اظهار کرد: شهیدان در راه حق زندگی و مبارزه کردند و طبق گفته قرآن حیات جاودانه دارند.

وی گفت:این شهید از مدافعان حرم حضرت زینب (س)، در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اقتدای به امام حسین و یاران فداکارش در سوریه به دست یزیدیان زمان که همین عوامل تکفیری می باشند به شهادت رسید.

منتظری افزود: تمام مردم و مسئولان مدیون خون مطهر شهدا هستند و امیدواریم یاد و خاطره آنها همیشه در دل‌ها باقی مانده و خداوند توفیق قدر دانی و تداوم راهشان را به همه ما عنایت بفرماید.

امام جمعه انار در پایان اظهارداشت:اینجانب به نمایندگی از روحانیت عالیقدر ، طلاب و فضلاء محترم و مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان انار شهادت این روحانی مجاهد و مهاجر الی الله را به محضر امام زمان (ارواحنافداه) ، رهبر عالیقدر انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده گرامی و بستگان محترمش تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال حشر با شهداء کربلا و سید و سالار شهیدان را مسألت می نمایم.

پیکر مطهر شهید بیاضی زاده نخستین روحانی شهید مدافع حرم استان کرمان پس از تشییع در انار ،فردا چهارشنبه رأس ساعت ٧ صبح از بیمارستان ولیعصر انار بسوی روستاهای بیاض ، شاهم آباد ، گیتی آباد و زادگاهش حجت آباد منتقل می شود و در نهایت در گلزار شهدای روستای ساقی آرام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است نخستین شهید روحانی مدافع حرم استان کرمان، شهید حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده ۲۲ ساله اهل روستای حجت آباد از توابع شهرستان انار است  که در درگیری با تکفیری‌ها ۱۱ محرم جاری در ریف حما سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

عکاس: محمدرضا حسینی

dsc_6487 dsc_6498 dsc_6499 dsc_6514 dsc_6553 dsc_6569 dsc_6599 dsc_6665 dsc_6670 dsc_6673 dsc_6736 dsc_6747

photo_2016-10-18_19-40-07 photo_2016-10-18_19-40-17

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3745
  • دیدگاه‌ها برای پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده در انار تشییع شد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.