تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
5

دعوت امام جمعه انار از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهید بیاضی‌زاده

  • کد خبر : 3727
  • 27 مهر 1395 - 13:48
دعوت امام جمعه انار از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهید بیاضی‌زاده

حجت الاسلام والمسلمین منتظری امام جمعه انار به مناسبت ورود اولین شهید مدافع حرم به شهرستان انار در ۲۶ مهر ۱۳۹۵ پیامی را صادر کرد.

– دعوت امام جمعه انار از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهید بیاضی‌زاده

حجت الاسلام والمسلمین منتظری امام جمعه انار در پیامی از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم شهرستان انار دعوت کرد.

حجت الاسلام منتظری تشییع پیکرهای مطهر شهدا را توفیقی الهی دانست و گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر روحانی شهید حجت الاسلام سعید بیاضی‌زاده در شهرستان انار امروز سه شنبه ساعت پانزده و سی دقیقه از میدان بسیج تا مرقد مطهر امامزاده محمد صالح انار تشییع و مراسم وداع با شهید بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن امام علی (ع) برگزار می‌گردد.

وی افزود: این شهید از مدافعان حرم حضرت زینب (س)، در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اقتدای به امام حسین و یاران فداکارش در سوریه به دست یزیدیان زمان که همین عوامل تکفیری می‌باشند به شهادت رسید.

انتظار می‌رود مردم انقلابی و همیشه در صحنه انار که در تشییع پیکرهای پاک شهیدان حماسه می‌آفریدند،‌ای بار هم با حضور خود در تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم که جزو افتخارات مردم شهرستان انار و روستای حجت آباد می‌باشد علاوه بر همدردی با خانواده محترمش بار دیگر با آرمان شهدا تجدید بیعت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مردم و مسئولان مدیون خون مطهر شهدا هستند و امیدواریم یاد و خاطره آن‌ها همیشه در دل‌ها باقی مانده و خداوند توفیق قدر دانی و تداوم راه‌شان را به همه ما عنایت بفرماید.

امام جمعه انار افزود: اینجانب به نمایندگی از روحانیت عالیقدر، طلاب و فضلاء محترم و مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان انار شهادت این روحانی مجاهد و مهاجر الی الله را به محضر امام زمان (ارواحنافداه)، رهبر عالیقدر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده گرامی و بستگان محترمش تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال حشر با شهداء کربلا و سید و سالار شهیدان را مسألت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3727
  • دیدگاه‌ها برای دعوت امام جمعه انار از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهید بیاضی‌زاده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.