تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
0

انتقاد تُند استاندار کرمان به واگذاری پروژه چندهزار میلیاردی شرکت مس به یزدی‌ها

  • کد خبر : 34755
  • 29 مهر 1403 - 6:50
انتقاد تُند استاندار کرمان به واگذاری پروژه چندهزار میلیاردی شرکت مس به یزدی‌ها

استاندار کرمان گفت: شرکت ملی مس در حالی پروژه‌ای را به یک شرکت یزدی داده است که این پروژه ماهانه ۳۰۰، ۴۰۰ میلیارد تومان صورت‌وضعیت و سالانه حدود یک هزار میلیارد تومان سود دارد و ما پیگیری می‌کنیم که این پروژه به شرکت بومی سپرده شود؛ زیرا یزدی‌ها یک دیوار را هم برای گل‌کاری به ما نمی‌دهند.

محمدمهدی فداکار در صد و سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع راهکارهای رفع میانه گمشده در استان اظهار کرد: صنایع بزرگ پیشران و متحرک استان، کشور و منطقه هستند ونیروی انسانی زیاد و ظرفیت مالی، امکان رقابت و تاب‌آوری بهتری دارند و برای شرکت‌های خطرپذیر ظرفیت‌ساز هستند.

وی بیان داشت: شرکت‌های بزرگ در استان کرمان با اینکه ظرفیت خوبی دارند و مجموعه‌های خوبی هستند اما تبدیل با سم شده‌اند زیرا آنها را دیده‌ایم و شرکت‌های پایین‌دست را ندیده‌ایم و شرکت‌های کوچک و متوسط در کنار این شرکت‌ها به هزار و یک دلیل شکل نگرفته است و غفلت شده است‌.

استاندار کرمان با تأکید اینکه مدیران غیربومی یکی از دلایل عدم توسعه شرکت‌های پایین‌دستی در کنار شرکت‌های بزرگ هستند، افزود: وقتی دوره‌ای که مدیر بومی در رأس یک شرکت بزرگ بوده است را با دوره حضور یک مدیر غیربومی مقایسه کنید، این دوره‌ها کاملاً متفاوت است‌.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.