تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
2

خطوط انتقال برقی که هیچ عایدی برای مردم انار نداشت

  • کد خبر : 34729
  • 22 مهر 1403 - 10:39
خطوط انتقال برقی که هیچ عایدی برای مردم انار نداشت

مردم از مسئولین توقع دارند خط لوله و برق از انار رد شده نه تنها دریچه ای برای شهر دیده نشده بلکه برق این خط هم از انار تامین شده است.

خط لوله انتقال آب خلیج فارس که از منطقه گچین بندرعباس تا معدن چادرملو یزد توسط شرکتهای گل گهر،شرکت مس و چادرملو احداث شده است،در مسیر شروع به شهرها و روستاها دریچه آب نصب شده است.

این در حالی است که زمانی که این خط لوله از ۷ کیلومتری شهر انار اجرا میشده، هیچ دریچه ای برای شهر انار در نظر گرفته نشده و مسئولین وقت و حاضر و جناب جلالی نماینده سابق انار هم هیچ حرکت و رایزنی برای ایجاد دریچه برای شهر انار نداشته اند و این بی مهری و کم کاری مسئولین در حق مردم انار از ذهنها حذف نخواهد شد.

لازم به ذکر است با رایزنی مهندس انارکی محمدی نماینده مردم،قول سهمیه آب به شهرستان انار داده شده ولی برای انتقال آب باید نزدیک ۳۰ کیلومتر در حوزه استان یزد که دریچه ایجاد شده،خط لوله اجرا و به انار منتقل شود،این در حالی است که در ۷ کیلومتری انار خط لوله رد شده است.

این بی مهری و کم کاری به مردم انار به همین جا ختم نمی شود،شرکت برق شمال استان برای تامین برق این خط لوله،امتیازی به این شرکت فروخته که باید برق این خط لوله از ظرفیت نیروگاه شهر انار تامین شود و نزدیک یکسال است که تیربرق های این خط تا بالای شهرک سجادیه اجرا شده و یکی از چاه موتورهای کشاورزی که در مسیر این خط بوده،هزینه میلیاردی هم دریافت کرده است.

در هفته گذشته با حضور نیروهای دولتی مسیر بلوار خلیج فارس شکافته شد و مسیر یک روز هم بسته شد و به مردم اجازه نزدیک شدن به کانال حفر شده داده نشد و به مردم گفته شد خط فیبر نوری در حال اجرا می باشد در صورتی که خط برق به لوله خلیج فارس اجرا شد و حتی به چشم خودمان دیدیم که چه نیروهای دولتی پا با پای شرکت فراسان در اجرای این مسیر همکاری کردند و به مردم انار پشت کردند.

اخرین گزارشها که امروز به دستمان رسیده و تصاویر گویای آن می باشد خط برق اجرا شده و امروز یا فردا به خط برق انتقال اب خلیج فارس وصل خواهد شد و این خط بجز اشغال زمینی و هوایی شهر انار چیز دیگری عاید مردم ندارد.

لازم به ذکر است اجرای این خط و دادن برق به این شرکت تداخلی در برق شهرستان ندارد و فقط ظرفیت نیروگاهی برای توزیع برق را اشغال کرده ولی مردم از مسئولین توقع دارند خط لوله و برق از انار رد شده نه تنها دریچه ای برای شهر دیده نشده بلکه برق این خط هم از انار تامین شده است.

در آخر یاداور می شویم که این پستها ماندگار نخواهد ماند و عملکرد خوب و بد در ذهنهای مردم و نسل های آینده خواهند ماند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.