تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
8

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح انار به مناسبت هفته ناجا

  • کد خبر : 3192
  • 10 مهر 1395 - 13:05
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح انار به مناسبت هفته ناجا

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح انار به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش انارآنلاین، ۱۰ مهرماه و بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی باحضور فرماندار انار،امام جمعه امین شهر و تنی چند از مسئولین ادارات و… برگزار گردید.

در این مراسم فرماندار انار پس از استماع گزارش سرهنگ جعفر غضنفری فرمانده انتظامی انار از فرماندهی انتظامی شهرستان وخدمات پرسنل نیروی انتظامی در تامین امنیت شهرستان انار تقدیر و تشکر نمود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص ۴ شهید نیروی انتظامی شهرستان انار اظهار داشت نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه شهرستان انار ایفا می نماید.

contentimages_30383

ایشان در ادامه  به مقوله برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در کشور اشاره کرد و گفت این رویداد مهم آماری بصورت اینترنتی از ۳ تا ۲۴ مهرماه در حال انجام است و انتظار داریم همه مردم و علی الخصوص مسئولین پیرامون شرکت همه جانبه در سرشماری اینترنتی همکاری و اطلاع رسانی نمایند تا انشاالله این سرشماری در شهرستان انار بصورت خوب و دقیق و با آمار بالای مشارکت اینترنتی انجام شود.

امام جمعه امین شهر نیز در این مراسم پس از تشریح و تفسیر آیات کلام الله مجید پیرامون عدالت و امنیت از سبزپوشان نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی کرد.حجتالاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر نیز در تایید و تاکید صحبتهای فرماندار و رئیس ستاد اجرای سرشماری گفت امیدواریم که با حضور و همکاری مردم در پایان ۲۴ مهرماه شاهد مشارکت گسترده مردم انار در سرشماری اینترنتی بوده و در آن روز فرماندار اعلام نماید که کار ماموران سرشماری در این شهرستان به حداقل رسیده و این امر یکی از مولفه های توسعه شهرستان است که با کمک مردم و مسئولین ،دهیاران و شوراها انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی،بازنشستگان و پرسنل ناجا تقدیر و تجلیل شد.

contentimages_30380 contentimages_30381 contentimages_30382

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3192
  • دیدگاه‌ها برای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح انار به مناسبت هفته ناجا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.