تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
9

حضور بی اثر و قول های محقق نشده وزارت ورزش و جوانان در شهرستان انار

  • کد خبر : 30624
  • 01 مرداد 1400 - 20:56
حضور بی اثر و قول های محقق نشده وزارت ورزش و جوانان در شهرستان انار

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان به شهرستان انار سفر کرد.

به گزارش صدای انار ، امروز جمعه یکم مردادماه جلسه ای با حضور تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، حجت السلام جلالی نماینده مردم شهرستانهای انار و رفسنجان ، دکتر پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان و فرماندار انار و جمعی از مسئولین شهرستان در انار برگزار شد.

هدف از سفر معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان به شهرستان انار، پیگیری و تکمیل پروژه های عمرانی ورزشی اعلام، که عنوان شده بالای ۸۰ درصد پروژه های مربوطه پیشرفت داشته است.
این در صورتی است که وعده های معاون پارلمانی در سال ۹۸ در جلسه شورای اداری شهرستانهای انار و رفسنجان هنوز به نتیجه ای نرسیده و در روزهای پایانی دولت دوازدهم وعده راه اندازی مجموعه ای تحت عنوان باغ جوان و با مرکزیت استان در شهرستان انار در جلسه امروز شهرستان انار توسط این مسول داده شده است.
لازم به ذکر است ایشان دو سال پیش قول مساعد برای راه اندازی چمن و سالن ورزشی بانوان در شهرستان انار داده بودند نه تنها تاکنون عملی نشده بلکه وعده های دیگری امروز در جلسه داده شده است.
تقی زاده معاون پارلمان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه اظهار داشت: در صورتی که شهرستان انار بتواند زمینه حضور تیم فوتبال در لیگ کشوری را فراهم کند حمایت و پیگیری از سمت وزارت ورزش با رایزنی با فدراسیون فوتبال بعمل خواهد آمد.
متاسفانه با توجه به عملکرد ضعیف چندین ماهه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان انار انتظاری از اداره ورزش و جوانان نباید داشت که پیگیری برا ورزش انار جهت یک تیم فوتبال در لیگ کشور بود.
تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان بعد از بازدید از استادیوم ورزشی قول پیگیری وعده های محقق نشده وزیر ورزش و جوانان در سفر به انار برا رفع مشکل آب و فنس چمن استادیوم را دادند.
در ادامه تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان به همراه حجت السلام جلالی نماینده مردم شهرستانهای انار و رفسنجان در مجلس، میثم پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان، فرماندار و شهردار انار و جمعی از مسولین از پارک بانوان،چمن مصنوعی فوتبال، چمن طبیعی فوتبال انار بازدید کردند.
لازم به ذکر است تلاش و پیگیری های انارکی محمدی نماینده سابق مردم انار و رفسنجان در مجلس و رحیمی شهردار انار در ایجاد پارک بانوان و حمایتهایشان برای تمامی رشته های ورزشی از یاد ورزشکاران و مردم انار نخواهد رفت و چمن کنونی استادیوم مرهوم زحمات هیات فوتبال شهرستان و رییس این هیات می باشد.

گزارش:منصور زارع

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30624
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای حضور بی اثر و قول های محقق نشده وزارت ورزش و جوانان در شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.