9

تقدیر از دو بانوی نیکوکار اناری توسط خادمیاران رضوی شهرستان انار

  • کد خبر : 30588
  • 11 تیر 1400 - 21:51
تقدیر از دو بانوی نیکوکار اناری توسط خادمیاران رضوی شهرستان انار

خادمیاران رضوی شهرستان انار از دو بانوی خیر و نیکوکار شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش صدای انار به نقل از آستان نیوز از کرمان‌؛ خادمیاران رضوی از دوتن از بانوان نیکوکار در امین شهر از توابع شهرستان انار تقدیر کرده و هدایای متبرک رضوی ارسال شده از طرف آستان مقدس امام رضا‌(ع) را به آن ها تقدیم کردند .
سید جلیل صابری‌؛ مسئول کانون های خدمت رضوی انار ضمن گفتگو با خبرنگار ما به سخاوت و مهرورزی دو بانوی نیکوکار در امین شهر اشاره کرد و گفت‌: فاطمه ذوالفقاری و معصومه خلیلی‌، مادر و دختر نیکوکار و خیر مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را وقف بازسازی و گسترش مهدالرضای امین شهر کرده اند .
وی افزود‌: مهدالرضای امین شهر از سال ۱۳۸۱ تاسیس شده است و بنای این مجموعه را مرحوم حاج علی ناجی با وقف کردن ساختمان مسکونی خود با مساحت ۳۲۶ متر مربع در اختیار جامعه قرآنی امین شهر قرار داده و از آن زمان کلاس های آموزشی قرآن کریم در رشته های مختلفی همچون روخوانی و روانخوانی‌، آموزش های هنری ویژه یادگیری آیات کلام وحی و… دایر است .
صابری ادامه داد‌: با توجه به قدمت بالای ساختمان و با همت ورثه آن مرحوم در سال ۸۷‌، ساختمان جدید با زیربنای ۱۵۰ مترمربع و پنج کلاس جنب بنای قدیمی ساخته شد .
وی تصریح کرد‌: در سال گذشته دو بانوی نیکوکار امین شهری این مبلغ را برای بازسازی و نوسازی و گسترش مهدالرضای این شهر به آستان مقدس رضوی اهداء کرده و عملیات ساختمانی این مجموعه به پایان رسیده است .
گفتنی است هدایای متبرک رضوی برای این مادر و فرزند خیر و سخاوتمند از طرف آستان مقدس امام رضا‌(ع) ارسال شده بود که به همراه تقدیر و تجلیل خادمیاران رضوی به این دو بانوی امین شهری تقدیم شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30588
  • دیدگاه‌ها برای تقدیر از دو بانوی نیکوکار اناری توسط خادمیاران رضوی شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.