تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
10
حجت الاسلام جلالی تأکید کرد:

لزوم رسیدگی به وضعیت ورزشی شهرستان انار

  • کد خبر : 30503
  • 17 خرداد 1400 - 15:13
لزوم رسیدگی به وضعیت ورزشی شهرستان انار

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت و امکانات ورزشی شهرستان انار نامناسب است و مسوؤولان باید نسبت به ساماندهی و ارتقاء ورزش این شهرستان اهتمام بورزند.

به گزارش صدای_انار ، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهرستان انار اظهار کرد: علی‌رغم اینکه شهرستان انار چند سالی‌ست که استقلال یافته اما از بسیاری از امکانات محروم است، مجموعه ورزشی این شهرستان دارای زمین چمن مخروبه و بدون جایگاه مناسب بازیکنان، رختکن و سرویس بهداشتی است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت ورزش شهرستان انار از نظر ساختمان اداری هم مشکل دارد، ادامه داد: چمن مصنوعی ورزشگاه بعد از ۱۵ سال تقریبا از بین رفته و با وجود ورزشکاران قابل و وجود ظرفیت های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان، امکانات ورزشی این شهرستان پاسخگو نیست.

وی با اشاره به اینکه شهرستان انار از نظر سهم معادن هم در استان کرمان محروم مانده و کسی تاکنون پیگیر این موضوع نبوده است، تصریح کرد: در اولین فرصت پس از انتخابات این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهم کرد.

حجت الاسلام جلالی همچنین خواستار پیگیری و رسیدگی بیشتر از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان انار برای ساماندهی و ارتقاء وضعیت این شهرستان شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30503
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای لزوم رسیدگی به وضعیت ورزشی شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.