تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
12
فرمانده انتظامی شهرستان انار؛

انهدام باند سارقین سیم و شبکه هوایی و دستگیری سرکردگان اصلی سرقت در شهرستان انار

  • کد خبر : 30365
  • 14 اردیبهشت 1400 - 20:23
انهدام باند سارقین سیم و شبکه هوایی و دستگیری سرکردگان اصلی سرقت در شهرستان انار

سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان انار از انهدام باند سارقین سیم و شبکه هوایی و دستگیری سرکردگان اصلی سرقت در شهرستان انار خبر داد.

 

به گزارش #صدای_انار “سرهنگ خلیلی نژاد” فرمانده انتظامی انار در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم وشبکه هوایی برق در شهرستان انار و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی بین مردم، دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در این رابطه بیان داشت: علی رغم اینکه سارقان بسیارماهرانه وحرفه ای اقدام به این عمل می نمودند، خوشبختانه با تلاش دلاور مردان پلیس آگاهی شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی ،پلیسی و تلاش چندین ماهه ،آنها را شناسایی و در یک عملیات ضربتی اعضای این باند تبهکار را که از شهرستانهای استان سرقتهای متعددی نموده بودندرا دستگیر کردند.

در تحقیقات فنی پلیس ،متهمین دستگیر شده در اظهارات خود به سرقت بیش از ۴۰۰۰ متر سیم و شبکه هوایی برق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال از سطح استان اعتراف کردند که بنا به نظر کارشناسان مربوطه خسارات وارده به شبکه هوایی برق بیش از پانزده میلیارد ریال برآوردشده است.

وی گفت : در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنان تعداد قابل توجهی سیم و کابل برق کشف و ضبط گردید که پس از شناسایی وتحویل اداره برق گردید.

ایشان افزودند: تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری سایر همدستان احتمالی و نیزسایرسرقتها درشهرستان انارو دیگرشهرهای استان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اناربا اشاره به اینکه سرقت از شبکه هوایی برق صورت پذیرفته به مردم عزیز توصیه کرد:درصورت مشاهده هرگونه خودرو ویاافراد مشکوک و هرگونه قطعی برق شبانه موضوع را سریعا با پلیس ۱۱۰ ویا اداره برق مطرح نمایند تا دیگرشاهد این گونه سرقت‌ها نباشیم.

“سرهنگ خلیلی نژاد”با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30365
  • دیدگاه‌ها برای انهدام باند سارقین سیم و شبکه هوایی و دستگیری سرکردگان اصلی سرقت در شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.